Battlefield 2042

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Battlefield 2042

Ze zullen er wel iets op vinden als ze het f2p zouden maken. Of ze doen geen geste of bv. season passes gratis voor degenen die het gekocht hebben ofzo.
 
Wie Gold heeft, heeft de Year One pass al. Een pass waar nog steeds niks van te bespeuren is trouwens. Heb mij zelden zo opgelicht gevoeld.
 
Heb de cijfers van de Battlefield franchise eens opgezocht op Steamcharts. Ik denk dat deze genoeg zeggen. Op dit moment is BF2042 ten dode opgeschreven vrees ik. Ook communiceert EA/Dice totaal niks en blijven ze (op Twitter) achter hun verhaal staan dat dit de game was die ze wouden uitbrengen.

Current playersPlayers high 24hAvg 30d
Battlefield 41.5242.5261.720
Battlefield 17.7288.8984.193
Battlefield V19.82022.25210.361
Battlefield 20428.44710.41114.211
10 dagen verder en ik heb gewoon voor de fun nog eens de cijfers verzameld:
Current playersPlayers high 24hAvg 30d
Battlefield 41.3151.9001.671
Battlefield 18.3848.3844.443
Battlefield V20.13520.13510.716
Battlefield 20424.7505.4349.332
 
Met alle respect maar dit zag je toch aankomen dat dit zo hard ging floppen.

Als het free word om te spelen mag er toch een compensatie zijn voor de mensen die het gekocht hebben.
 
Met alle respect maar dit zag je toch aankomen dat dit zo hard ging floppen.

Als het free word om te spelen mag er toch een compensatie zijn voor de mensen die het gekocht hebben.
We hebben het hier over EA hé. Ik denk niet dat je daar ook maar iets van moet verwachten.
 
10 dagen verder en ik heb gewoon voor de fun nog eens de cijfers verzameld:
Current playersPlayers high 24hAvg 30d
Battlefield 41.3151.9001.671
Battlefield 18.3848.3844.443
Battlefield V20.13520.13510.716
Battlefield 20424.7505.4349.332
Zijn er dan volle servers is gewoon alles 75% bots?
Is dit wereldwijd of Europa?

't zat er aan te komen met die klotebèta natuurlijk.
Blij dat ik al lang geen games meer op day 1 koop :)
 
Zijn er dan volle servers is gewoon alles 75% bots?
Is dit wereldwijd of Europa?

't zat er aan te komen met die klotebèta natuurlijk.
Blij dat ik al lang geen games meer op day 1 koop :)

Geen idee, dit zijn alleen de Steam cijfers. Ik heb al dingen gehoord van PS5 dat er queue times zijn van 4-5 minuten om dan met 80 bots in een team te zitten, ik heb al andere horen zeggen dat er nooit geen problemen zijn. Zal wat van het moment afhangen denk ik.
 
In BF4 en BF3 geen bots nooit.
Ik speel nu alle dagen BF3 en das is toch echt een topper.Ik ben altijd zot geweest van BF4, maar toch liever de 3.
Ik speel nog op volle 64man servers op BF3 en nooit geen bots.
Speel wel op PC
 
Bye Battlefield. Eerste content met een half jaar opgeschoven. En nog geen refunds geven...

Td9YMWz.jpg
 
Shit zeg wat een waardeloze cash grab van ea. Met fifa is het al jaren zo, maar hiermee gaan ze toch nog eens next level.

Dus ook geen nieuwe mappen? Sowieso dus nog een half jaar op die shit mappen. Best dat ik die in de kerst période voor 30€ heb kunnen kopen, dat verzacht de pijn toch een beetje.

Ik heb er ook totaal geen feeling mee doordat er geen single player in zat. Als ik die eerst speel dan voelt die multiplayer helemaal anders aan omdat er precies een verhaal aan vast hangt.
 
Wie weet als ik binnen een maand of 6 niks meer te spelen heb zal ik dit nog wel eens opstarten. Anders is het gewoon weggegooid leergeld geweest.
 
Ik ga het eens opstarten om te zien wat ze ervan hebben gemaakt, zeker aangezien ik te laat was met refunden op Steam en ik toch de gold editie heb. Geen hoge verwachtingen alleszins ...
 
Dat was wel te verwachten. Is bv. ook de enigste reden waarom er nog een season pass uitkomt volgens mij. Anders zitten ze daar weer met zoveel juridische problemen.
 
Iemand soms een idee? als ik bij men controls bv de grenade op men middlebutton van men muis wil zetten, zet die de knop automatisch naar mouse button 6 (dat is gewoon de linkerknop)
 
Terug
Bovenaan