Battle Royale: the 1980's - nominaties

A Forest van de Cure, Running up that Hill van Kate Bush, The River van Bruce Springsteen, With or Without you van U2 zijn een paar van de songs die ik een stem zou geven. Maar ik nomineer Fast Car van Tracy Chapman:

Jup:
Saint Vitus - Mystic Lady

Moeilijk, want van zowel van Saint Vitus als Pentagram al jarenlang fan, maar ik merk dat ik de laatste jaren sneller Saint Vitus draai (toch de eerste twee albums).

(Het slepende deuntje blijft echt niet het hele nummer non-stop doorgaan. Ik vraag vriendelijk om een beetje geduld. :unsure: )
@Fusetea in da house

A Forest van de Cure, Running up that Hill van Kate Bush, The River van Bruce Springsteen, With or Without you van U2 zijn een paar van de songs die ik een stem zou geven. Maar ik nomineer Fast Car van Tracy Chapman:
Zo blij dat deze genomineerd is! Voor mij zeker een kandidaat om te winnen.

Nog altijd Bruce zijn schoonste, en in al die jaren dat ik al stem op de Tijdloze mijn enige constante nominatie.
Wacht, stem jij dan niet mee op Dopesmoker???

2624.jpg

Precies minder animo hier dan de vorige battle royale?
we bereiden een tweede nominatie alvast voor. Bij mijn eerste nominatie al lang zitten twijfelen uiteindelijk voor Dead Moon gekozen, maar zoveel goede punk/hardcore in de jaren 80 begin er maar aan:
- Dead Kennedys
- Misfits
- Cock Sparrer
- Bad Brains
- Black Flag
- Stormtroopers of Death
- GG Allin
- Conflict
- Zero Boys
- Cro Mags
- Doom
- Amebix
- Dirt
- the Wipers
....

animo genoeg hier , 80s were excellent

Ik ben al blij dat ik noodgedwongen naar 80s albums aan het luisteren ben die hier jarenlang spreekwoordelijk stof staan te vergaren. De eerste releases van Melvins bijvoorbeeld!

Terug
Bovenaan