Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk 25 maar wel nog wat usual suspects die nog niet genomineerd hebben. Mogen we die taggen of is dat ook stemmen ronselen?Aan hoeveel nominaties zitten we ondertussen? Ben te lui om zelf te gaan tellen
Maar ik ga er vanuit dat iedereen nog wel een 2e nominatie zal kunnen doen zekerst.
Deadline voor eerste nominatie staat zeer duidelijk in de eerste post, dat die airheads maar op tijd zijn.Denk 25 maar wel nog wat usual suspects die nog niet genomineerd hebben. Mogen we die taggen of is dat ook stemmen ronselen?
we bereiden een tweede nominatie alvast voor. Bij mijn eerste nominatie al lang zitten twijfelen uiteindelijk voor Dead Moon gekozen, maar zoveel goede punk/hardcore in de jaren 80 begin er maar aan:
- Dead Kennedys
- Misfits
- Cock Sparrer
- Bad Brains
- Black Flag
- Stormtroopers of Death
- GG Allin
- Conflict
- Zero Boys
- Cro Mags
- Doom
- Amebix
- Dirt
- the Wipers
....
animo genoeg hier , 80s were excellent
Ben benieuwd welk Prince nummer gekozen zal worden...Geduldig aan het wachten tot iemand Prince of The Cure nomineert want als die er niet in geraken nomineert ik ze wel. Anders zal deze airhead punk nomineren want het was zéér ondergewaardeerd in de vorige Battle Royale.
Amai, ik was er van overtuigd dat dit uit de jaren 70 kwam.Allez, deze moet er toch in zeker
GLAMMEN MAAR!!!!
Stond op mijn shortlist, blij dat iemand anders deze nomineert!
De stem van Eric Wagner (vocalist Trouble (RIP)) heeft mij altijd aan die van deze meneer doen denken, dus mijn waardering is er.Allez, deze moet er toch in zeker
GLAMMEN MAAR!!!!
Merci. Alvast een geweldige ontdekking. Ik zou Blondie toch ook eens moeten checken. Op de een of andere manier nog nooit toe gekomen. Ik heb er wel al regelmatig onbewust een nummer van gehoord dat ik dan opzoek en waarvan ik verschiet dat het van Blondie komt.
Dit stond op de tweede plaats op mijn shortlist. Waanzinnige schijf, kan niet stil blijven staan of zitten als die speelt. Heel dat instrumentale tweede stuk is echt fingerlickin’ good.
Ik ben zo blij dat sommige mensen dit nummer gaan ontdekken.
@Sir.Killalot het is maar een minuutje langer dan jouw nummer!
Nu nog iemand die morgen om 11u59 The Final Countdown van Europe nomineert.