Battle Royale: the 1980's - nominaties

Aan hoeveel nominaties zitten we ondertussen? Ben te lui om zelf te gaan tellen :unsure:
Maar ik ga er vanuit dat iedereen nog wel een 2e nominatie zal kunnen doen zekerst.

we bereiden een tweede nominatie alvast voor. Bij mijn eerste nominatie al lang zitten twijfelen uiteindelijk voor Dead Moon gekozen, maar zoveel goede punk/hardcore in de jaren 80 begin er maar aan:
- Dead Kennedys
- Misfits
- Cock Sparrer
- Bad Brains
- Black Flag
- Stormtroopers of Death
- GG Allin
- Conflict
- Zero Boys
- Cro Mags
- Doom
- Amebix
- Dirt
- the Wipers
....

animo genoeg hier , 80s were excellent

Geduldig aan het wachten tot iemand Prince of The Cure nomineert want als die er niet in geraken nomineer ik ze wel. Anders zal deze airhead punk nomineren want het was zéér ondergewaardeerd in de vorige Battle Royale.

Laatst bewerkt:
Merci. Alvast een geweldige ontdekking. Ik zou Blondie toch ook eens moeten checken. Op de een of andere manier nog nooit toe gekomen. Ik heb er wel al regelmatig onbewust een nummer van gehoord dat ik dan opzoek en waarvan ik verschiet dat het van Blondie komt.

Dit doet mij op de een of andere manier ook denken aan Too Much Blood van The Rolling stones dat 2 jaar later in 1983 uitkwam op het (voor mij) zwaar onderschatte album Undercover;

Nu nog iemand die morgen om 11u59 The Final Countdown van Europe nomineert.

Geflankeerd door Like a prayer (Madonna) & Lambada (Kaoma)
:love:

[k*k, ik leer op dit eigenste moment dat mijn 2e nominatie, met daarin een van de vehementste gitaarsolo's uit de popgeschiedenis, dateert uit de jaren '70
:headshake:

:/ ]

Terug
Bovenaan