Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
2 minutes to midnight van Iron Maiden om 23:58Nu nog iemand die morgen om 11u59 The Final Countdown van Europe nomineert.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 minutes to midnight van Iron Maiden om 23:58Nu nog iemand die morgen om 11u59 The Final Countdown van Europe nomineert.
Yes, geduld is een deugd.Had Fool's Gold verwacht, 2de deel is wel beter dan het eerste jengelende Britpop stuk.
2e nominatie mag pas morgen 12:01 ?

Nomineer gewoon Rosanna in de plaats, dat is toch een beter nummer en waarschijnlijk ook het beste werk van Jeff Porcaro.[k*k, ik leer op dit eigenste moment dat mijn 2e nominatie, met daarin een van de vehementste gitaarsolo's uit de popgeschiedenis, dateert uit de jaren '70
:/ ]
Ook geweldig!Had Fool's Gold verwacht, 2de deel is wel beter dan het eerste jengelende Britpop stuk.

Dat nummer associeer ik jammer genoeg nu wel altijd met Alex Agnew sinds deze skit:Ik voel me moreel verplicht om een hiphop nummer te kiezen maar ik moet wel bekennen dat er weinig hiphop uit de jaren tachtig bij m'n persoonlijke favorieten zit maar het is wel de bakermat van de hiphop dus waanzinnig belangrijk.
Ik heb lang getwijfeld over welk nummer ik zou kiezen maar dan gaan we voor een groep die in de VS brandend actueel blijft.
Er zit trouwens een sample van Funkadelic in
Voor de "gitaar-mannen" er is ook een versie met Anthrax maar die is pas begin jaren negentig uitgekomen![]()

Dat nummer associeer ik jammer genoeg nu wel altijd met Alex Agnew sinds deze skit:
Of voor de kool kids die Tony Hawk's Pro Skater 2 gespeeld hebben.Voor de "gitaar-mannen" er is ook een versie met Anthrax maar die is pas begin jaren negentig uitgekomen![]()
Master of Puppets is maar 08:36 lang hoorMijn tweede nominatie staat alvast klaar! Een nummer van 08:45, speciaal voor jullie!
Ik ben al bijna 3 weken bezig aan een eighties deep dive en heb een enorme hoeveelheid aan classic (en minder classic) albums uit dat decennium er door gejaagd. It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back is een van de beste positieve herontdekkingen, machtig album. Nooit veel naar geluisterd (eigenlijk maar heel licht over de meeste 80's hiphop gegaan vroeger), nu is er precies wel een klik mee.Ik voel me moreel verplicht om een hiphop nummer te kiezen maar ik moet wel bekennen dat er weinig hiphop uit de jaren tachtig bij m'n persoonlijke favorieten zit maar het is wel de bakermat van de hiphop dus waanzinnig belangrijk.
Ik heb lang getwijfeld over welk nummer ik zou kiezen maar dan gaan we voor een groep die in de VS brandend actueel blijft.
Er zit trouwens een sample van Funkadelic in
Voor de "gitaar-mannen" er is ook een versie met Anthrax maar die is pas begin jaren negentig uitgekomen![]()
Ik heb enkele nummers van Maiden shortlisted. Kan je raden welke?Hoe zit het met de nominaties voor Maiden en SLAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEER (ge moet dat zo typen, niet mijn idee)
Als het niet Phantom of the Opera is dan zou ik eens opnieuw nadenken over je shortlist.Ik heb enkele nummers van Maiden shortlisted. Kan je raden welke?
*Skip*Master of Puppets is maar 08:36 lang hoor
Ik doe de laatste dagen niet veel anders dan nadenken over mijn shortlist. Maar natuurlijk staat Phantom of the Opera erbij, hoe kon het anders?!Als het niet Phantom of the Opera is dan zou ik eens opnieuw nadenken over je shortlist.
Hallowed be thy name, Rime of the Ancient Mariner voor Sir Killalot?Ik heb enkele nummers van Maiden shortlisted. Kan je raden welke?
Nooit veel naar geluisterd (eigenlijk maar heel licht over de meeste 80's hiphop gegaan vroeger), nu is er precies wel een klik mee.
Drifter!Ik heb enkele nummers van Maiden shortlisted. Kan je raden welke?
Ik gok op het recent gehypete 666 777Ik heb enkele nummers van Maiden shortlisted. Kan je raden welke?