Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Fusetea in da houseJup:
Saint Vitus - Mystic Lady
Moeilijk, want van zowel van Saint Vitus als Pentagram al jarenlang fan, maar ik merk dat ik de laatste jaren sneller Saint Vitus draai (toch de eerste twee albums).
(Het slepende deuntje blijft echt niet het hele nummer non-stop doorgaan. Ik vraag vriendelijk om een beetje geduld.)
Zo blij dat deze genomineerd is! Voor mij zeker een kandidaat om te winnen.A Forest van de Cure, Running up that Hill van Kate Bush, The River van Bruce Springsteen, With or Without you van U2 zijn een paar van de songs die ik een stem zou geven. Maar ik nomineer Fast Car van Tracy Chapman:
Zo blij dat deze genomineerd is! Voor mij zeker een kandidaat om te winnen.
Nu nog die youtube link plaatsenGaan we een danske placeren?

- Deel de youtube link van het nummer dat je wil nomineren, geen youtubelink = geen nominatie.
Nu nog die youtube link plaatsen![]()
IT PUTS THE LOTION IN THE BASKET.
IT FIRST APPEARED IN MARRIED TO THE MOBIT PUTS THE LOTION IN THE BASKET.
Wacht, stem jij dan niet mee op Dopesmoker???
Nog altijd Bruce zijn schoonste, en in al die jaren dat ik al stem op de Tijdloze mijn enige constante nominatie.
Pas wanneer ze een ingekorte radioversie van 3,5 minuten uitbrengen!Wacht, stem jij dan niet mee op Dopesmoker???
![]()
Main riff (guitar only) 2xPas wanneer ze een ingekorte radioversie van 3,5 minuten uitbrengen!
Ik was vandaag jaar oud toen ik ontdekte dat dit een 80s nummer wasIT FIRST APPEARED IN MARRIED TO THE MOB
(TIL)
we bereiden een tweede nominatie alvast voor. Bij mijn eerste nominatie al lang zitten twijfelen uiteindelijk voor Dead Moon gekozen, maar zoveel goede punk/hardcore in de jaren 80 begin er maar aan:Precies minder animo hier dan de vorige battle royale?