Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van mij mag je die zeker als 2de nominatie nemen.2e keuze had onze Belgische Placebo geweest.

)Van mij mag je die zeker als 2de nominatie nemen.
Dit toch?
Zelf heb ik sinds gisteren mijn 70s underground schatkist weer eens opengegooid om een idee te krijgen voor een 2de nominatie. (En ik die dacht dat ik voor het eerst sinds jaren eens weer meer recente artiesten zou hebben in lastfm. Het is weeral om zeep.)

Quasi onmogelijke opdracht. Maar moet meteen aan deze jazzfunk killer denken. 2e keuze had onze Belgische Placebo geweest.

).
Of gewoon => Pre-sixties.Een fiftiestopic kan nog wel interessant zijn, maar met een forties, thirties en twentiestopic vrees ik dat er bitter weinig nominaties zullen zijn omdat die muziek amper bekend is.
Stond inderdaad op de lijst van mogelijke nominaties...@PBR Streetgang, ging jij niet Achilles Last Stand nomineren? Ach, dan doe ik het![]()
Da's hier precies de alternatieve top uit de seventies...
Allé, ik zal dan normaal doen en hét nummer van de seventies nomineren:
Zelfs mijn nummer 2 is nog niet genoemd hier, tja...

Ik vermoed dat de eerste twee pagina's van dit onderwerp al voldoende mensen heeft afgeschrikt om dit zonder problemen voor mekaar te krijgen.Het zou classic BG zijn om Bohemian Rhapsody al in de eerste ronde te zien sneuvelen.
Niet zeker hoe dit spel ooit kan werken als er geen nominaties afvallen na een ronde...Leuke nominaties tot nu toe! Hopelijk vallen sommigen weer niet meteen af na ronde 1.![]()
Waarom afgeschrikt? Zit toch veel gekend materiaal tussen?Ik vermoed dat de eerste twee pagina's van dit onderwerp al voldoende mensen heeft afgeschrikt om dit zonder problemen voor mekaar te krijgen.
Iedereen is een winnaar!!Niet zeker hoe dit spel ooit kan werken als er geen nominaties afvallen na een ronde...

Ik wilde dit gisteren zelfs al vragenWanneer mogen we een 2e nummer selecteren?![]()

Niet zeker hoe dit spel ooit kan werken als er geen nominaties afvallen na een ronde...