Battle Royale: the 1970's - nominaties

2e keuze had onze Belgische Placebo geweest.
Van mij mag je die zeker als 2de nominatie nemen. :unsure:

Dit toch?

Zelf heb ik sinds gisteren mijn 70s underground schatkist weer eens opengegooid om een idee te krijgen voor een 2de nominatie. (En ik die dacht dat ik voor het eerst sinds jaren eens weer meer recente artiesten zou hebben in lastfm. Het is weeral om zeep. :unsure: )
Maar ik denk dat het niks te lawaaierig gaat worden dit keer, daarvoor zijn hier al genoeg kandidaten denk ik.

Laatst bewerkt:
Van mij mag je die zeker als 2de nominatie nemen. :unsure:

Dit toch?

Zelf heb ik sinds gisteren mijn 70s underground schatkist weer eens opengegooid om een idee te krijgen voor een 2de nominatie. (En ik die dacht dat ik voor het eerst sinds jaren eens weer meer recente artiesten zou hebben in lastfm. Het is weeral om zeep. :unsure: )

Of deze :drool:

Quasi onmogelijke opdracht. Maar moet meteen aan deze jazzfunk killer denken. 2e keuze had onze Belgische Placebo geweest.

There's only one beer left. Rappers screaming all in our ears, like we're deaf :coolbrows:

Placebo stond hier ook op m'n shortlist maar de competitie is hard.

@shiftyke en @J.Brown zouden waarschijnlijk ook fan zijn van Let It Out, het album van mijn nominatie. Fijn dat de funky grooves hier nog vertegenwoordigd worden!
Mijn tweede nominatie zal waarschijnlijk ook niks te lawaaierig worden, daarvoor zijn hier al genoeg kandidaten (maar niet lawaaierig is niet gelijk aan niet zot :unsure: ).

Blue Oyster Cult - Dominance and Submission.

Twijfelde tussen dit en Too Much Heaven van Bee Gees, maar ik denk dat de hoge stemmen sommigen zullen irriteren en het talent niet kunnen erkennen.

Een fiftiestopic kan nog wel interessant zijn, maar met een forties, thirties en twentiestopic vrees ik dat er bitter weinig nominaties zullen zijn omdat die muziek amper bekend is.
Of gewoon => Pre-sixties.
Vrije keuze van de twintigste eeuw tot 1960.

Da's hier precies de alternatieve top uit de seventies...
Allé, ik zal dan normaal doen en hét nummer van de seventies nomineren:

Zelfs mijn nummer 2 is nog niet genoemd hier, tja...

Da's hier precies de alternatieve top uit de seventies...
Allé, ik zal dan normaal doen en hét nummer van de seventies nomineren:

Zelfs mijn nummer 2 is nog niet genoemd hier, tja...

giphy.gif

geweldige liedjes, btw

@SnakeGodRovinin Eén van mijn ooit grijsgedraaide seventies albums! Al had ik nu zelf wel eerder een ander nummer gekozen zoals Astronomy of Career Of Evil.
Transmaniacon M.C. vind ik ook een aanrader, maar die staat op een andere plaat.

@Obi-Jan Pentagram Bedemon hier? Ik geloof mijn eigen ogen niet. Ik ben nu al nummer 1 op jouw lijst, dus die maken is zelfs niet nodig. :unsure:

Leuke nominaties tot nu toe! Hopelijk vallen sommigen weer niet meteen af na ronde 1. :unsure:

zoals het er nu naar uit ziet gaan we mogelijks ook nog een 3e nummer kunnen kiezen, er zijn nog maar een 20-tal nummers genomineerd als ik zo rap eens tel?

Terug
Bovenaan