Basic laptop (als student)

Jipser

Member
Dag allen

M'n oude brol laptop is het aan het begeven. Wou hem zo lang als mogelijk gebruiken, maar met nieuwe examens in de aantocht kan ik een vastlopende laptop wel missen. Ik zoek dus iets nieuw! Eerste keer dat ik er zelf eentje moet kopen en ken er eigenlijk niets van.

Gebruik:
Basic. Social media, Office programma's en wat muziek enzo. Maar niets qua zware programma's.
Ik zit wel vaak met +20 tabbladen te werken, dus liefst eentje dat daar niet gek van gaat worden.

Bouw:
Liefst stevig. Ben nogal lomp, en de laptop gaat regelmatig mee in de rugzak. Niet te klein, niet te groot. Ik vermoed dat 14" wat klein is om comfortabel te werken?

Budget:
Het is hier extreem kostelijk de laatste tijd, maar te goedkoop lijkt me ook niet goed. Had dus max. €700 in gedachten.
Als ik voor een kleine extra iets heb met touchscreen/wat digitaal op kan tekenen zou wel heel goed meegenomen zijn.

Ik weet dat Lenovo Ideapads worden aangeraden, maar veel verschillen tussen. En het is niet altijd even duidelijk wat deze verschillen zijn.

En dan de grote maar:
Is het voordelig om te wachten op de solden/black friday?
En aangezien ik student ben: ik ken de korting op de Lenovo website, maar is de campusshop ook het bezoeken waard?

Alvast bedankt!
 
Ik weet niet hoeveel korting je hebt, maar deze vind ik wel goed: ThinkPad L15 Gen 4 (21H7001KMB).
De FN en CTRL kan je in BIOS wisselen van functie.
 
Terug
Bovenaan