Bandronde

na het beluisteren van het vorig nummer, kan het zijn dat je de raad van dit nummer even moeten opvolgen:
David Gilmour - Take a breath

Robyn.

Die schrijft dus gewoon zelf haar muziek, in tegenstelling tot zoveel anderen.
Teksten zijn ook best OK.
uit de derde song, een stukje over haar borsten
'One left, one right that's how I organize them
You know I fill my cups no need to supersize them'

Robbie Williams

Ik ben geen fan van zijn nummers zoals Angels of Feel maar zijn twee swing platen zijn toch verdomd goed. Een paar van die liedjes kwamen vaak terug tijdens de balroom & latin danslessen :love2:

Er was een tijd, begin jaren '80, dat The Sisters of Mercy niet direct als mainstream beschouwd werden. En dat je, wanneer je naar hen luisterde, bekeken werd als iemand die uit het hol van Pluto was gekropen.
Het was toen echt wat zoeken naar die platen, want niet overal verkrijgbaar, en ook geen internet.

En er is echt meer dan alleen maar 'Temple oF Love'
Vooral bij 'Alice' gaan echt alle haren op mijn rug rechtop staan.

Ik zet hier ook gewoon de originele versie van Temple Of Love, zonder Ofra Haze, want die vind ik beter. Ik ben dan ook een oude zak.

YPPAH

Sometimes genres die too quickly, leaving their fans stranded. After a deluge of releases in a short period of time, the flow slows to a trickle. (When’s the last time you heard a great new new wave song?) Once in a blue moon, we hear an example of where these genres might have headed, had they kept going at full steam. Sunset in the Deep End provides this pleasure, as Long Beach (CA)’s Yppah (Jose Luis Corrales Jr.) embraces two of these genres: shoegaze and trip hop. The press release is accurate; listeners may recall bands such as Cocteau Twins, Portishead and even The Cure. It’s a pleasant resurrection.

van https://acloserlisten.com/2020/02/09/yppah-sunset-in-the-deep-end/

never mess with Sunday is een heerlijk nummer.

Terug
Bovenaan