Bandronde

Oysterhead, een short-lived power trio met bassist Les Claypool als frontman. Hij heeft altijd een fijn oor gehad voor goed drumwerk, en het verbaast niet dat hij hier samenwerkt met de uitzonderlijk getalenteerde Stewart Copeland.

DVDA, de band van Trey Parker & Matt Stone, de makers van Southpark. Basically een vehicel om de muziek voor hun series, films en andere exploten te maken, en daarnaast nog wat fun te hebben.

Makers van muzikale parels als:
  • What Would Brain Boitano Do
  • America, FUCK YEAH
  • Now You're A Man
  • Only a Woman
  • I am Chewbacca

En ja, DVDA staat uiteraard waarvoor ge denkt dat het staat.

DVDA, de band van Trey Parker & Matt Stone, de makers van Southpark. Basically een vehicel om de muziek voor hun series, films en andere exploten te maken, en daarnaast nog wat fun te hebben.

Makers van muzikale parels als:
  • What Would Brain Boitano Do
  • America, FUCK YEAH
  • Now You're A Man
  • Only a Woman
  • I am Chewbacca

En ja, DVDA staat uiteraard waarvoor ge denkt dat het staat.
DVD-Audio? :unsure:

De naam is afkomstig van een seksuele positie (double vaginal, double anal) die wordt genoemd in Trey Parkers film Orgazmo.

Algoed dat Wikipedia bestaat he

Waarom Lint denkt dat we allemaal zo'n vieze geest hebben als hij, is wel een interessante vraag.

T. Rex!
Met de helaas betreurde Marc Bolan... :(

Eén van mijn favoriete, zwaardere nummers:

Dit klinkt zeker in deze live-versie ook geweldig:

En dit horen we ook graag met het trage en zware (uiteraard!):

Ondanks hun bekendheid vind ik ze tamelijk "vergeten". Een band die ook zoveel meer te bieden heeft dan alleen Get It On (Bang a Gong)!

Laatst bewerkt door een moderator:
Xasthur

depressive black metal uit USA dat soms klinkt alsof hij zijn stofzuiger heeft laten opstaan tijdens de opnames

Wang Chung

Britse new wave band uit jaren '80. Helemaal geen grote kenner eigenlijk. Maar ze hebben wel de soundtrack verzorgd van een van mijn favoriete films aller tijden nl. To Live And Die In L.A. Een album met op kant 1 nummers met vocals en op kant 2 instrumentale nummers.

Hieronder het titelnummer (vocal):

Hieronder een instrumentaal nummer:

Terug
Bovenaan