Svartálfar
Well-known member
Hier is u kans:Ik ben aan het wachten om iets te kunnen posten wat met een L begint
Skelethal
Franse old school death metal
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is u kans:Ik ben aan het wachten om iets te kunnen posten wat met een L begint
Ik ben aan het wachten om iets te kunnen posten wat met een L begint
Daarom dat ik voorstel om de eerste letter te nemen van de groep want nu komen telkens de zelfde letters voorbii.Ik met een W...
Dan zit je toch altijd met dezelfde letter... of zie ik dat verkeerdDaarom dat ik voorstel om de eerste letter te nemen van de groep want nu komen telkens de zelfde letters voorbij.

Lol ja, is waar ook, nevermind, I'm stupid.Dan zit je toch altijd met dezelfde letter... of zie ik dat verkeerd![]()
Hoewel je de zaak ook gewoon kunt omdraaien: dat de laatste letter van de groepsnaam gelijk is aan de eerste letter van de vorige groepsnaam.Lol ja, is waar ook, nevermind, I'm stupid.
Dat dacht ik idd ook, maar ik heb vanmorgen nog gepost, dus ik moest toch wachten...@FuseTea ge hebt uw W gemist![]()
Eerste is mijn ding wel, rest... minder. Nog nummers die zo klinken?Yes, het religieuze thema moet je er wel bijnemen.