WhiteCollar
Member
Je zegt dat je al een jaar sociaal werk hebt gedaan. Hoe is dat gegaan? Voor alle vakken makkelijk geslaagd?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ben op alles door in eerste zit met mijn slechtste een 14/20Je zegt dat je al een jaar sociaal werk hebt gedaan. Hoe is dat gegaan? Voor alle vakken makkelijk geslaagd?
Voor rechtswetenschap had je toch maar 12/20 volgens je eerdere bericht?Ja, ben op alles door in eerste zit met mijn slechtste een 14/20
Rechtswetenschap was geen onderdeel van mijn huidig curriculum. Ik ben hiervoor een creditcontract aangegaan met de universiteit.Voor rechtswetenschap had je toch maar 12/20 volgens je eerdere bericht?

Bedankt! Ik vind het zelf ook jammer dat er meteen zo aanvallend gereageerd wordt.Doe maar gewoon wat je zelf wilt, ik denk dat je hier vooral bevestiging zoekt maar je hebt die niet echt nodig van random internetmensen.
Spijtig dat men hier zo neerbuigend reageert en je zelf probeert te betrappen op leugens.
Dat je er in je eerste jaar hogeschool al op alles door bent, is al goed teken. Veel succes![]()
Maar enkel als je het ECHTTTTT wil.Ga gewoon voor je droom en trek je niets aan van bepaalde opmerkingen die je hier krijgt.
Ik wens je alvast veel succes. Ik ben er van overtuigd dat, als je echt iets wil, je daar ook in kan slagen.
Ik denk niet dat daar twijfel over bestaat in mijn geval.Maar enkel als je het ECHTTTTT wil.
't zou maar erg zijn indien je het nooit geinteresseerd heeft. Maar WAAROM spreekt het je aan?
Je bent alvast een goeie advocaat in spe gezien je niet antwoord op de vraag waarom je voor marketing en ondernemen koos, in een paar zinnen de schuld grotendeels bij je leerkrachten en je ouders legt én je feiten verdraait. Je kan in november niet verplicht worden een andere richting te moeten volgen.

Is TEW universiteit?In het middelbaar had ik vrij slechte resultaten, daarom lang getwijfeld tussen hogeschool en unief. (Boekhouden vs TEW) Natuurlijk ook de nietswetende leerkrachten die zeiden dat hogeschool toch wel beter zou zijn.
Had me al ingeschreven in de hoge school, kot vlak langs de school gekozen, boeken en al gekocht, maar dan last minute toch nog snel veranderd naar unief: bachelor & master met grote onderscheiding afgestudeerd en in top 5% van mijn richting.
Dus er gewoon voor gaan als de motivatie er is, nadien kan je nog altijd voor het makkelijke gaan als het niet lukt.
De reden waarom er hier gereageerd werd door mij was omdat je rond de pot draaide. Je beseft toch ook dat het verhaal volledig anders is als je vanaf het begin vertelt dat je al een eerste jaar sociaal werk hebt gedaan, dat je daar héél vlot slaagde én ondertussen toch een niet klein vak van rechten gedaan hebt?Bedankt! Ik vind het zelf ook jammer dat er meteen zo aanvallend gereageerd wordt.