VTM Axel gaat binnen

Razer

Active member
Crowdfunder FE
5DI_AFL04_SYNC%20DD01_EDIT_v18_004-v2%20%281%29.jpg


Axel Daeseleire verblijft 5 dagen en nachten op plaatsen waar je normaal gezien nooit binnen mag. Hij leeft mee op het ritme van patiënten in een brandwondencentrum, in een centrum voor mensen met een verstandelijke handicap en logeert zelfs tussen moordenaars en pyromanen in een forensisch psychiatrisch centrum.

vanaf maandag 31/8 om 21.40
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee of iemand dit kijkt, maar de aflevering van vandaag vond ik wel interessant. Ik heb hier en daar stukjes gezien tijdens 't zappen, maar nooit echt een volledige aflevering tot vandaag dan.

Best wel een boeiende afleveringen, maar ben wel verschoten van sommige mensen hun verhalen. Die mogen daar gerust blijven zitten van mij part hoor.
 
Geen idee of iemand dit kijkt, maar de aflevering van vandaag vond ik wel interessant. Ik heb hier en daar stukjes gezien tijdens 't zappen, maar nooit echt een volledige aflevering tot vandaag dan.

Best wel een boeiende afleveringen, maar ben wel verschoten van sommige mensen hun verhalen. Die mogen daar gerust blijven zitten van mij part hoor.
Heftig zeker?
Ik heb nog nooit zo dikwijls het woord 'heftig' in een tv programma gehoord.
 
Het laatste seizoen is nog maar pas voltooid, gaan ze vanaf morgen het eerste seizoen opnieu beginnen uitzenden.
Alsof ze niks anders hebben om uit te zenden.
 
Het laatste seizoen is nog maar pas voltooid, gaan ze vanaf morgen het eerste seizoen opnieu beginnen uitzenden.
Alsof ze niks anders hebben om uit te zenden.

Jawel, maar dat scoorde blijkbaar niet genoeg.
 
Zojuist de tantra-aflevering gezien van "Axel gaat binnen", oftewel "Den Daeseleire laat zijne piet zien in d'Ardennen".
Ik kreeg vibes van massahypnose op kleine schaal, iedereen begint zich daar na een tijdje op dezelfde manier te gedragen en dezelfde new-age bullshit te verkopen.
 
Zojuist de tantra-aflevering gezien van "Axel gaat binnen", oftewel "Den Daeseleire laat zijne piet zien in d'Ardennen".
Ik kreeg vibes van massahypnose op kleine schaal, iedereen begint zich daar na een tijdje op dezelfde manier te gedragen en dezelfde new-age bullshit te verkopen.
Dit was een zeer aparte aflevering inderdaad, als BV je er zo in laten meegaan is wel knap en oprecht lijkt mij.

Het zou je vader/moeder maar zijn die daar niet geblurred rondloopt..
 
Zeer vreemde aflevering, Soms wel van "is hij nu aan het acteren, of niet" maar dat is bij alles wat hij presenteert.

Axel gaat bloot.
 
Terug
Bovenaan