Auto Autonieuws

Tja, zeker een knap staaltje techniek.
Maar 't ziet er spijtig genoeg uit gelijk ne platgewalste Vulcan...
Achterkant zegt me niets, maar dit is toch wel vrij lekker:

victor-am-00002.jpg
 
Ik vind em toch ook niet Wauw zulle. Ik denk dat die spoilerkit er voor iets tussenzit.
De velgen vind helemaal bweikes. Maar ieder z'n ding hé.
En aan de powerdome te zien zal er wel een geil geluidje geproduceerd worden.
Op onderstaande link zie je foto's van alle hoeken. Ik vind de overhang aan de voorkant te ver. Allee , weet niet goed hoe ik het moet formuleren.

Zo wa batmobile-achtig
 
548y4knb5ys7.jpg

2ipy70gbbv9s.jpg


DS4 en DS4 cross voorgesteld. Wat een knappe auto's (voorkeur voor de non-Cross)

NIEUWE DS 4 EN DS 4 CROSS ONTHULD

DS breidt zijn momenteel uit drie modellen bestaande gamma uit met de volledig nieuwe DS 4 en DS 4 Cross. De DS 4 en diens iets avontuurlijker aangeklede Cross-broertje komen op de markt als plug-in hybride en zijn in het vierde kwartaal van dit jaar bij de dealers te vinden.


bron: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/geheel-nieuwe-ds-4-en-ds-4-cross-gepresenteerd/
 
548y4knb5ys7.jpg

2ipy70gbbv9s.jpg


DS4 en DS4 cross voorgesteld. Wat een knappe auto's (voorkeur voor de non-Cross)

NIEUWE DS 4 EN DS 4 CROSS ONTHULD

DS breidt zijn momenteel uit drie modellen bestaande gamma uit met de volledig nieuwe DS 4 en DS 4 Cross. De DS 4 en diens iets avontuurlijker aangeklede Cross-broertje komen op de markt als plug-in hybride en zijn in het vierde kwartaal van dit jaar bij de dealers te vinden.


bron: https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/geheel-nieuwe-ds-4-en-ds-4-cross-gepresenteerd/
Ik vind die knap, maar ze slepen een enorm imagoprobleem mee he...
 
Ergens uit een ander artikel (over de gewone AMG GT black series).
Je moet wel een AMG one kopen :p
Wat maakt dat je ineens de eigenaar bent van de allerduurste AMG :p
In feite koop je een One en krijg je er een GT bij voor het vrouwtje als relatiegeschenk :p
 
Ik vind alleen de dubbele achtervleugel niet echt knap. Ze hadden die ingewerkte vleugel gewoon moeten weglaten (voor looks dan, geen idee of hij nut heeft...). Maar het is wel dik :D
Ik bedoel vooral de rijervaring. En het is een Porsche, die dubbele vleugel heeft zeker en vast nut :p
 
Audi breidt PHEV range uit

batterijpakketten breiden uit van 14kwh naar 18kwh. A6 berline zou een 70km wltp hebben, toch wel mooi.

Zelf heb ik een CLA phev met een 15kwh batterij. Mijn elektrische range ligt op een 60km effectief. Meer dan voldoende voor mijn korte verplaatsingen. Gem. verbruik naar 5000km is 4.2l en in dalende lijn!
 
Audi breidt PHEV range uit

batterijpakketten breiden uit van 14kwh naar 18kwh. A6 berline zou een 70km wltp hebben, toch wel mooi.

Zelf heb ik een CLA phev met een 15kwh batterij. Mijn elektrische range ligt op een 60km effectief. Meer dan voldoende voor mijn korte verplaatsingen. Gem. verbruik naar 5000km is 4.2l en in dalende lijn!
Dat lijkt mij eigenlijk nog een vrij hoog verbruik als je 60km ver geraakt zuiver elektrisch. Of doe je vaak lange ritten en laad je niet zo veel op?
 
Terug
Bovenaan