Atomic Heart

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Atomic Heart

Toch gekocht deze.

Wel storend die kleine ondertiteling.

Wel tof sfeertje

Enig idee wanneer hier update voor komt?

Ook geen HDR of iets van graphics instellingen precies?
 
Ik heb er even over getwijfeld en het net iets teveel kansen gegeven, maar uiteindelijk die marginale Russische BioShock ripoff van de harde schijf gepleurd.

Het heeft een sterk begin, maar ik heb zelden een game zich na de eerste uren zo hard de plee in zien flushen als dit. De paar leuke ideeën die het heeft wegen niet op tegem amateuristisch game design en een zooi aan bagger waar je door moet.

Ik was de zwakke combat tegen een stortvloed aan irritante robots zat. Ik was de voice acting zat. Ik was het vast komen te zitten in het decor en de difficulty spikes zat. Ik was het spelen van dit onding gewoon zat.

Crispy critters, bol het af naar de goelag.
 
ga hem vandaag halen al die kritiek kan me niet deren ziet er lekker absurt uit love it :laugh:
 
Heb 'm onlangs ook even via GamePass gespeeld, uurtje of twee denk ik. Intro was fantastisch.
Zit volgens mij nog steeds in het eerste level, maar kan er gewoon niet aan wennen.
Speelt voor mij heel clunky; vooral sommige platform stukjes.
 
Ik was zo verliefd op deze game vanaf de eerste beelden en ook de eerste paar uur konden mij goed bekoren.
Echter weet ik niet of het aan mij ligt maar vanaf je in de open world komt ga ik echt constant dood.
Er komt een overloed van zowel rijdende als vliegende droids op mij af en hoe goed ik ook probeer te overleven, uiteindelijk halen ze mij gewoon neer.

Heb al geprobeerd om gewoon verder te lopen en te hopen om bij een rustigere plek uit te komen, maar het is echt de ene wave na de andere.
Heb deze dus ook al 2 maanden niet meer aangeraakt wat wel jammer is.
 
Ik was zo verliefd op deze game vanaf de eerste beelden en ook de eerste paar uur konden mij goed bekoren.
Echter weet ik niet of het aan mij ligt maar vanaf je in de open world komt ga ik echt constant dood.
Er komt een overloed van zowel rijdende als vliegende droids op mij af en hoe goed ik ook probeer te overleven, uiteindelijk halen ze mij gewoon neer.

Heb al geprobeerd om gewoon verder te lopen en te hopen om bij een rustigere plek uit te komen, maar het is echt de ene wave na de andere.
Heb deze dus ook al 2 maanden niet meer aangeraakt wat wel jammer is.
Ik heb deze momenteel draaien.


Zonde om te moeten cheaten, maar je game totaal niet meer spelen is nog een grotere zonde imo.
 
Ik was zo verliefd op deze game vanaf de eerste beelden en ook de eerste paar uur konden mij goed bekoren.
Echter weet ik niet of het aan mij ligt maar vanaf je in de open world komt ga ik echt constant dood.
Er komt een overloed van zowel rijdende als vliegende droids op mij af en hoe goed ik ook probeer te overleven, uiteindelijk halen ze mij gewoon neer.

Heb al geprobeerd om gewoon verder te lopen en te hopen om bij een rustigere plek uit te komen, maar het is echt de ene wave na de andere.
Heb deze dus ook al 2 maanden niet meer aangeraakt wat wel jammer is.
Ik raad je aan om in het begin meteen naar de volgende missie te gaan en je pas in de open world te wagen nadat je wat skills hebt unlocked. Mass telekinesis is zeer nuttig om met grote hoeveelheden mobs om te gaan. Ook movement skills zoals snelheid en dodge zijn zeer nuttig.

Nog een tip: je kan alle upgrades van je wapens resetten zonder iets te verliezen.
 
2 augustus de eerste DLC "Annihilation Instinct "

An explosive DLC crafted to bring out your Annihilation Instincts:

Continue the story in the Annihilation Instinct DLC and learn what happened to this dystopian world after the climax of Atomic Heart. Prepare to embark on a journey through the new mind-bending Mendeleev Complex and its surrounding swamps and discover the truth about NORA as Major P-3 is pulled back into Facility 3826. Survive vicious, shape-shifting new enemies and take them down using two cunning new weapons - ranged one the Secateur and melee one the Klusha - as well as your glove’s new Techno-Stasis ability, allowing you to manipulate time itself.

Meet a new enigmatic character, as well as returning ones in surprising circumstances and dive deep into the AI’s insanity to curb its Annihilation Instinct.

 
6 februari de tweede DLC "Trapped in Limbo".

Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC releases on February 6! ⏳

Rules have changed. Atomic Heart: Trapped in Limbo DLC picks the story up immediately after the end of the main game, this time continuing a different ending from the one that the Annihilation Instinct DLC followed. Return to a mysterious Limbo world with an inverted logic which was created by the co-founder and Art Director of the Mundfish studio - visionary Artem Galeev! Trying to survive in it is not an easy task.

 
Terug
Bovenaan