Atomic Heart

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Atomic Heart

Begin er niet aan spreekt zich niet uit tegen de oorlog in ukraine fuck die dev
Dat is wel makkelijk praten natuurlijk. Als ze zich erover uitspreken worden ze misschien afgemaakt. Dat zijn mensen die niet gekozen hebben voor deze oorlog. Mensen die ook hun gezin moeten onderhouden. Hoogstwaarschijnlijk allemaal volledig tegen deze oorlog, maar schrik om iets te zeggen, en terecht. Niet de eerste die zomaar afgemaakt wordt om dergelijke dingen te zeggen in Rusland.
Het is easy om als buitenstaander bepaalde zaken te zeggen, maar niet als je in Rusland woont...
 
Dat is wel makkelijk praten natuurlijk. Als ze zich erover uitspreken worden ze misschien afgemaakt. Dat zijn mensen die niet gekozen hebben voor deze oorlog. Mensen die ook hun gezin moeten onderhouden. Hoogstwaarschijnlijk allemaal volledig tegen deze oorlog, maar schrik om iets te zeggen, en terecht. Niet de eerste die zomaar afgemaakt wordt om dergelijke dingen te zeggen in Rusland.
Het is easy om als buitenstaander bepaalde zaken te zeggen, maar niet als je in Rusland woont...
Easy ja ik koop hem zeker niet het is ook easy om het niet te spelen natuurlijk, ieder doet wat hij wilt natuurlijk.
 
Ik vraag me af of de mensen die ineens maatschappelijk morele waarden opspelen om iets te kopen of niet, al eens goed stilgestaan hebben wat ze allemaal in huis hebben dat ook vervaardigd is in mens onterende toestanden?

Nike schoentjes in huis bijvoorbeeld?
Wel wees maar zeker dat er onderdelen verwerkt zijn in louche indiaanse fabriekjes door veel te jonge werkhandjes...
Koper en goud deeltjes in je gsm, pc, tv... zelfste verhaal.

Als je met een moreel vaandel van mensenrechten wil zwaaien, mag je de helft van je huishouden buitengooien.

En bij games, er zullen heel want ontwikkelaars van games zich niet uitspreken over de oorlog, net om alle heisa te mijden.
Dus wellicht speel je toch games waar ook mensen zitten met een gedachtengoed dat niet aansluit bij je eigen waarden.
Maar weet je het gewoon niet.
 
Ik vraag me af of de mensen die ineens maatschappelijk morele waarden opspelen om iets te kopen of niet, al eens goed stilgestaan hebben wat ze allemaal in huis hebben dat ook vervaardigd is in mens onterende toestanden?

Nike schoentjes in huis bijvoorbeeld?
Wel wees maar zeker dat er onderdelen verwerkt zijn in louche indiaanse fabriekjes door veel te jonge werkhandjes...
Koper en goud deeltjes in je gsm, pc, tv... zelfste verhaal.

Als je met een moreel vaandel van mensenrechten wil zwaaien, mag je de helft van je huishouden buitengooien.

En bij games, er zullen heel want ontwikkelaars van games zich niet uitspreken over de oorlog, net om alle heisa te mijden.
Dus wellicht speel je toch games waar ook mensen zitten met een gedachtengoed dat niet aansluit bij je eigen waarden.
Maar weet je het gewoon niet.
😍😍😍
 
Ik vraag me af of de mensen die ineens maatschappelijk morele waarden opspelen om iets te kopen of niet, al eens goed stilgestaan hebben wat ze allemaal in huis hebben dat ook vervaardigd is in mens onterende toestanden?

Nike schoentjes in huis bijvoorbeeld?
Wel wees maar zeker dat er onderdelen verwerkt zijn in louche indiaanse fabriekjes door veel te jonge werkhandjes...
Koper en goud deeltjes in je gsm, pc, tv... zelfste verhaal.

Als je met een moreel vaandel van mensenrechten wil zwaaien, mag je de helft van je huishouden buitengooien.

En bij games, er zullen heel want ontwikkelaars van games zich niet uitspreken over de oorlog, net om alle heisa te mijden.
Dus wellicht speel je toch games waar ook mensen zitten met een gedachtengoed dat niet aansluit bij je eigen waarden.
Maar weet je het gewoon niet.
Dat is ook een raar argument, he. Het is niet omdat je niet 100% zuiver door het leven kan gaan dat je niet kan proberen om voor bepaalde zaken wel de factor ethiek mee in rekening te nemen. Maar dat is iets dat ieder voor zichzelf moet uitmaken en ik vind ook niet dat we mensen aan de schandpaal moeten hangen als ze wel Nesquik of Chiquita bananen kopen.

Begin er niet aan spreekt zich niet uit tegen de oorlog in ukraine fuck die dev
Een developer die (deels) in Rusland gevestigd is gaat zich uiteraard niet uitspreken tegen Putin of zij of hun familie krijgen binnen de kortste keren een bezoek van de politie. Beetje goedkope kritiek vind ik dat.
 
Chance dat het op gamepass komt, hoef je u geld er niet in te steken :tongue:

Ik weet eigenlijk niet wat ik van de trailers moet vinden. Het heeft wel iets maar ziet er ook vrij speciaal uit. Origineel zijn ze wel, maar zou zo een game toch altijd afwachten op reviews en ervaringen van andere. Maar dankzij de gamepass test ik die wel eens als ik eens nie weet wat te spelen :biglaugh:
 
Ik ga em skippen denk ik, deze spreekt me voor geen meter aan. De grafische stijl is sowieso al niet men ding en de verwachtingen liggen ook redelijk laag tbh. Hopelijk is de game goed voor wie hem wil spelen!
 
Terug
Bovenaan