Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
verspil je dan niet meer krachten doordat je minder in de slipstream kan zitten van die andere mannen? Abdi heeft een beter slot gelopen dan Tola eigenlijk.Geniaal Bashir Abdi, geniaal!
Ben ik te idioot kritisch als ik mij afvraag of hij niet had meegekunnen met Tola als je ziet hoe makkelijk hij wegloopt van nr 3 en 4?
Bwa ja uiteindelijk stukje met Japanner gelopen en van zodra hij bij die mannen ervoor was ook toch vrij snel kop gepakt en mannen eraf gelopen.Chapeau, knappe prestatie van Bashirl
verspil je dan niet meer krachten doordat je minder in de slipstream kan zitten van die andere mannen? Abdi heeft een beter slot gelopen dan Tola eigenlijk.
In de marathon even te diep gaan kan natuurlijk fataal zijn.
Maar zie dat Bashir zilver heeft, wat een held ! En zo'n sympathieke kerel ook.Ik verwacht dat Doom straks gaat mee lopen. Als hij niet mee loopt dan is dat omdat het echt niet gaat.Vanavond een daverende verrassing van onze 4x400? Of de terugkeer van Femke Bol?
Het was zijn dagje niet (zijn beste tijd is ook voorbij denk ik?) maar opgeven staat normaal niet in zijn woordenboek.Kipchoge DNF? Op website OS is z'n laatste tussentijd rond km 30, maar er staat nog geen DNF.
Zou lopen met een inspuiting jaIk verwacht dat Doom straks gaat mee lopen. Als hij niet mee loopt dan is dat omdat het echt niet gaat.
Of het voldoende gaat zijn voor een medaille? Wie weet ..