Pieterjan94
Well-known member
Bijna 2seconden sneller dan toen Muhammed eindelijk het 16y oude WR brak. Gaat wel heel hard.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie Bol vandaag niet de series lopen voor de 4x400.Misschien loopt Bol ook gewoon een beetje veel wedstrijden?
Thiam heeft 6m41 hoor. Die 6m59 is van die Zwitserse6m59 dat is goed! En nu op speerwerpen het verschil maken , daar moet Thiam veel beter in zijn dan de Britse
Wat is dat trouwens met die Française met haar veren? Denkt die dat ze dan verder vliegt ofzo?

Wat is dat met die Franse haar vorm? Van zilver op het EK enkele weken geleden naar dit...Thiam perfect op schema met die laatste sprong.
Wat is dat trouwens met die Française met haar veren? Denkt die dat ze dan verder vliegt ofzo?
Ja, prutsers bij de regieThiam heeft 6m41 hoor. Die 6m59 is van die Zwitserse
Thiam zit op 6m41, ik vrees dat het eerder zilver zal worden tenzij ze echt fameus het verschil kan maken met het speerwerpen. Want in de 800 meter verliest ze sowieso een pak punten.6m59 dat is goed! En nu op speerwerpen het verschil maken , daar moet Thiam veel beter in zijn dan de Britse
Speerwerpen?Thiam zit op 6m41, ik vrees dat het eerder zilver zal worden tenzij ze echt fameus het verschil kan maken met het verspringen. Want in de 800 meter verliest ze sowieso een pak punten.
Het verschil in pb bij het speerwerpen (wat.je denk in bedoelt) is 13m dus als ze beide hun pb benaderen komt het in orde.Thiam zit op 6m41, ik vrees dat het eerder zilver zal worden tenzij ze echt fameus het verschil kan maken met het verspringen. Want in de 800 meter verliest ze sowieso een pak punten.
Mentaal wel sterk lijkt meJammer van die laatste goede poging van de Britse (maar goed, haar verdienste natuurlijk).