Atletiek: de moeder aller sporten

Misschien loopt Bol ook gewoon een beetje veel wedstrijden?
Ik zie Bol vandaag niet de series lopen voor de 4x400.

Ze zat gisteren na de wedstrijd echt heel diep.
Zelfs als NL de finale haalt (ook Klaver lijkt ineens uit vorm) moet ik nog zien of Femke meeloopt.

Thiam perfect op schema met die laatste sprong.

Wat is dat trouwens met die Française met haar veren? Denkt die dat ze dan verder vliegt ofzo?

6m59? Dat was de score van haar voorgangster he (bij 2e poging).

Was verwarrend in beeld gebracht. Thiam leek me zeker niet meer dan 6m50 (zo blijkt).

6m59 dat is goed! En nu op speerwerpen het verschil maken , daar moet Thiam veel beter in zijn dan de Britse
Thiam zit op 6m41, ik vrees dat het eerder zilver zal worden tenzij ze echt fameus het verschil kan maken met het speerwerpen. Want in de 800 meter verliest ze sowieso een pak punten.

Thiam zit op 6m41, ik vrees dat het eerder zilver zal worden tenzij ze echt fameus het verschil kan maken met het verspringen. Want in de 800 meter verliest ze sowieso een pak punten.
Het verschil in pb bij het speerwerpen (wat.je denk in bedoelt) is 13m dus als ze beide hun pb benaderen komt het in orde.

KJT had na de shotput het goud eigenlijk voor het oprapen hé. Maar door een mindere 200 meter en een voor haar doen ook middelmatige sprong blijft het spannend. Nu kan het nog alle kanten uit eigenlijk ..

Terug
Bovenaan