Atletiek: de moeder aller sporten

Al lijkt mij als hij straks in de herkansingen nog iets sneller kan lopen dat die halve finale wel gaat lukken.

Wat houden die herkansingen in? Dat is nieuw zeker? Vind het maar iets vreemd. Moet je je "herkansing" winnen? Ik zie dat Sacoor in een relatief makkelijke heat zit morgen (allemaal atleten die precies toch ruim trager hebben gelopen).

En wat zijn jouw adelbrieven dan die ervoor zorgen dat je oneindig veel meer kennis hebt van de 4x400?
Mijn punt was gewoon dat VDB niet goed was en je bevestigt dat hier eigenlijk gewoon...

VDB was niet slecht e
Waarschijnlijk iets teveel verbrand in het begin om de snellere atleten te volgen om haar normale split te hebben.

Dus iets vroeger verzuurd dan normaal en zien dat die medaille weg is... Zorgt voor die mindere splittijd

Tactisch was anders alles perfect.
Zoals @SomeDude zegt iedere aflossing naar buiten verlies je tijd , iemand willen inhalen verlies je tijd , vechten tegen iemand verlies je tijd... Daar heeft hij volledig gelijk in ,

en een slipstream in atletiek geeft niet hetzelfde voordeel als slipstream met de fiets

Wat houden die herkansingen in? Dat is nieuw zeker? Vind het maar iets vreemd. Moet je je "herkansing" winnen? Ik zie dat Sacoor in een relatief makkelijke heat zit morgen (allemaal atleten die precies toch ruim trager hebben gelopen).
4 herkansingrondes. De winnaars van elke herkansingsronde en de 2 beste verliezers mogen ook naar de halve finales.
Ik vind die herkansingen ook maar iets vreemd maar goed.

Patterson😍 Wel benieuwd naar het duel in het hoogspringen.
Mahuchikh. Gek gewoon. Ze sprong zonet over 2 meter alsof het niks is. Ze had volgens mij ook nog +-10 cm marge (wat ook haar wereldrecord is).

Ik ben benieuwd wat het wereldrecord gaat zijn als ze ooit stopt met haar carrière? Ondanks het feit dat het bijna 37 (!) jaar geduurd heeft vooraleer iemand hoger sprong dan Kostadinova gaat het denk ik niet stoppen bij het huidig wereldrecord voor haar.

Laatst bewerkt:
Finale 100m wordt enorm spannend, quasi iedereen kan winnen
Ik zie Lyles er nog naast pakken! Sprint op Netflix is wel heel cool, heb daar al met plezier naar gekeken. En ik ben ook content dat er zo’n persoonlijkheid in zit, maar ik weet niet. Er zit veel pose bij uit onzekerheid, en in de 100 gaat dat niet.

Mahuchikh. Gek gewoon. Ze sprong zonet over 2 meter alsof het niks is. Ze had volgens mij ook nog +-10 cm marge (wat ook haar wereldrecord is).

Ik ben benieuwd wat het wereldrecord gaat zijn als ze ooit stopt met haar carrière? Ondanks het feit dat het bijna 37 (!) jaar geduurd heeft vooraleer iemand hoger sprong dan Kostadinova gaat het denk ik niet stoppen bij het huidig wereldrecord voor haar.
Olyslagers dan toch voor mij, hoe kunt ge constant zo veel positiviteit uitstralen :love:
Al den ik ook dat Mahuchikh een maatje te groot is.

Olyslagers dan toch voor mij, hoe kunt ge constant zo veel positiviteit uitstralen :love:
Al den ik ook dat Mahuchikh een maatje te groot is.
Mahuchikh wint. Haar sprong over 2m was heel goed maar dan toch eventjes beginnen sukkelen.
Ik vind Olyslagers ook wel sympathieker. Alvast het zilver zeker niet gestolen :)

Laatst bewerkt:
Kerr vs Ingebrigtsen
Fight! :love:

In de finale moet Ingebrigtsen zich gewoon vanaf het begin op kop zetten en geleidelijk aan het tempo opdrijven. Dan denk ik niet dat iemand, ook Kerr niet, hem kan outkicken op het einde. PB tussen die twee verschilt toch wel een paar seconden. Zou epic zijn als Ingebrigtsen het WR breekt.

Lyles beetje aan het overdrijven de laatste tijd, maar goed. Super spannende finale sowieso.

Dat was close, maar toch Lyles. Straf.
Thompson zo een stroeve stijl maar toch zelfde tijd als Lyles.
Jacobs alweer geblesseerd, ouch.

Lyles beetje aan het overdrijven de laatste tijd, maar goed. Super spannende finale sowieso.
Idd maar hij doet het toch maar ondanks slechte start (Jacobs geweldige start overigens)

Alles dicht bij elkaar maar je ziet die Jamaicaan die 8e wordt kan zijn HF niet bevestigen

Idd maar hij doet het toch maar ondanks slechte start (Jacobs geweldige start overigens)

Alles dicht bij elkaar maar je ziet die Jamaicaan die 8e wordt kan zijn HF niet bevestigen
Jacobs net gezien in de herhaling dat was inderdaad enorm snel!

Terug
Bovenaan