Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zwaait die Tsegay ook met haar armen zeg...Wat een wedstrijd van Batocletti
Kipyegon verslagen dat had ik niet verwacht
Edit: Kipyegon wordt nog gediskwalificeerd, dom van haar om zo te reageren op atlete die blijkbaar bekend staat om haar ellebogen
Daar waren al kwalificaties
Maar idd gewoon afvoeren dit systeem, trekt op geen fluit

Topsporters krijgen in de meeste landen een loon hé..kunt ge polsstok springen eigenlijk full time doen? Zit toch geen geld in? Misschien enkel een legende als Duplantis, hoeveel verdient die?
Heel de wereld kijkt mee, iedereen kent Mondo Duplantis, en jij denkt dat er geen geld in polsstokspringen zit?kunt ge polsstok springen eigenlijk full time doen? Zit toch geen geld in? Misschien enkel een legende als Duplantis, hoeveel verdient die?
Alleen al voor zijn wereldrecords heeft die 300k verdiend (bruto voor alle duidelijkheid)kunt ge polsstok springen eigenlijk full time doen? Zit toch geen geld in? Misschien enkel een legende als Duplantis, hoeveel verdient die?
Om de 4 jaar, niet zo frequent groot publiek als in andere sporten. Iemand die top 20 polsstok springer is, hoeveel verdient die?Heel de wereld kijkt mee, iedereen kent Mondo Duplantis, en jij denkt dat er geen geld in polsstokspringen zit?
We mogen ook niet vergeten dat die geen topsporters blijven tot hun 65. Een Duplantis zal wel goed verdiend hebben om voor de rest van zijn leven geen klop meer te doen (als hij wat slim omspringt met dat geld tenminste), ik denk dat de doorsnee deelnemer aan de spelen nog zal moeten werk zoeken na zijn/haar topsportcarrière.Alleen al voor zijn wereldrecords heeft die 300k verdiend (bruto voor alle duidelijkheid)
Maar via sponsordeals en startgelden verdient die een veelvoud (jaarlijks > 1mio)
Broeders wordt betaald volgens zijn diploma en barema's Vlaamse overheid (en heeft daarnaast nog inkomsten van sponsors, meetings en een beetje via de club)
De DQ is ondertussen teruggedraaid na een klacht / verzet van Kenia.Edit: Kipyegon wordt nog gediskwalificeerd, dom van haar om zo te reageren op atlete die blijkbaar bekend staat om haar ellebogen
Dat had ik ook niet verwacht maar goed verrassingen zijn altijd leukWat een wedstrijd van Batocletti
Kipyegon verslagen dat had ik niet verwacht

Dan heeft ze toch geluk want was er van haar toch ook overDe DQ is ondertussen teruggedraaid na een klacht / verzet van Kenia.

Klopt maar iemand die net goed genoeg was om mee te gaan naar kampioenschappen heeft haar bouwgrond gewoon betaald van startgeld (deels zwart geld weliswaar)We mogen ook niet vergeten dat die geen topsporters blijven tot hun 65. Een Duplantis zal wel goed verdiend hebben om voor de rest van zijn leven geen klop meer te doen (als hij wat slim omspringt met dat geld tenminste), ik denk dat de doorsnee deelnemer aan de spelen nog zal moeten werk zoeken na zijn/haar topsportcarrière.
Op Duplantis na zal er wenig volk zijn brood mee kunnen verdienen.Heel de wereld kijkt mee, iedereen kent Mondo Duplantis, en jij denkt dat er geen geld in polsstokspringen zit?