Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'mai, toch een duidelijk verschil tussen ps 5 en ps5 Pro, het wordt dus PC voor mij

Dat zal geen probleem zijn denk ik op die configIk krijg het spel normaal met de intel CPU die ik besteld heb voor de kinderen (core i5 14400). Zal het dus toevoegen aan de bibliotheek en eens ik de RTX5080 heb eens proberen. De kinderen zullen die ook wel spelen (komt mijn huidige RTX3080 in).
Dat zal geen probleem zijn denk ik op die config![]()
Mijn performance is op een 7700x en een 4070.
.
.Ik vind dat juist goed dat je direct op je paard springt als je je paard summoned, meeste game summon je en moet je nog paar seconden achter je paard lopen voor je er kan op zitten.Gisteren enkele uurtjes gespeeld maar ben atm nog wat sceptisch (als major AC fan).
Ik speel op PC in 4k met alles op max settings en het ziet er zeker goed uit, maar ik heb gisteren Valhalla ook nog eens opgestart met dezelfde settings (uiteraard zonder RT) en ik vind dat deze er toch beter uitziet.
Scherper, kleurrijker, "smoother".
Kan er wel aan liggen dat de pc versie wat buggy is qua DLSS.
Ik heb het spel 10x moeten opstarten alvorens ik DLSS kon selecteren, en blijkbaar hebben heel veel mensen hetzelfde als ik op fora lees.
Wat ik ook niet begrijp, in het jaar 2025, waarom, oh god waarom zijn die cutscenes gelimiteerd aan 30 FPS?
Kan ik weer wachten op een mod om deze te unlocken.
Alsook die afschuwelijke zwarte balken tijdens cutscenes/conversaties.
Het ziet er een beetje meer filmisch uit ja, maar ik vind het echt storend.
Als je trouwens pauzeert tijdens een cutscene dan zie je wel het volledige beeld en dit ziet er veel beter uit.
Nu het positieve.
Het spel is zeker geen evolutie voor het AC genre (ja ik noem het een genre).
Alles voelt heel herkenbaar aan, maar dit is voor mij persoonlijk geen nadeel.
Ik kan weken blijven rondlopen in de werelden van AC omdat die gewoon zo goed gemaakt zijn.
En dat is in deze game zeker niet anders.
Ik ga mij hier de komende weken/maanden goed mee amuseren.
1 ding dat ik toch nog moet zeggen wat mij ook stoort is dat je automatisch op uw paard springt als je deze summoned.
Ben ik geen fan van.
Ik heb liever dat die gewoon komt als ik summon en ik zal er zelf wel op springen wanneer ik wil.
/end muggeziften
*edit*
In Valhalla had je ook een extra toolbar (denk als je L1 of R1 gebruikte) waar je allerlei extra acties had zoals uw mount summonen, de boot summonen, uw hood op- of afdoen,...
Ik heb nog geen manier gevonden in Shadows om uw hood naar beneden te doen?
Hoe vergelijkt zich dit tot Ghost of Tsushima?

Die zit te vergelijken met kc2...Het trekt dus op niets :
Hij vergelijkt de combat met KC2 (en Ghosts of Tsushima) omdat hnet beide games zijn waar je aan zwaardvechten doet en klaagt het eenvoudige button mashing in Shadows aan.Die zit te vergelijken met kc2...
Zegt mij al genoeg over de kwaliteit van deze "reviewer".