Assassin's Creed Shadows

Hier zit volgens mij meer achter, ja. Tis sws al geen goed nieuws als een game uitgesteld maar bij deze lijkt het toch écht slecht nieuws te zijn. Ik kan mij vergissen maar heb de indruk dat het bestaan van Ubisoft vast hangt met goed of slecht deze game het gaat doen.

Zou ook wel te maken kunnen hebben met de andere games die uitkomen die periode.

Kingdom Come 2 en Monster Hunter, Like A Dragon Pirate.

Laat ze maar hun tijd nemen om de puntjes op de i te zetten. Ik heb ook het gevoel dat deze erop of eronder zal zijn voor Ubisoft dus niets rushen. Ik kijk er wel naar uit. Hoe meer details en clips er komen, hoe interessanter het lijkt.

Respect voor Ubisoft heb ik toch al lang niet meer, echt geen visie/innovatie meer bij dat bedrijf, brengen de ene flop na de andere uit tegenwoordig.

Wel jammer, was ooit een bedrijf dat vele leuke games uitbracht. Maar hun franchises teveel uitgemolken met weinig nieuwe gameplayelementen. Zou graag ooit nog een nieuwe splinter cell zien eigenlijk.

Nu hopen dat shadows wat de moeite is. Ik ben vanaf deel 1 een ac fan geweest. Van de ene game al wat meer dan de andere, maar de gameplay ziet er voor mij wel leuk uit. Vooral als die shinobi!

Al die games zijn eigenlijk echt goed maar ze vernieuwen te weinig. Valhalla was odyssey in een viking-jasje en zo kan je nog enkele games teruggaan. Voor mij persoonlijk zijn ze ook te groot. Ik begin met alles te completen maar tegen dat ik het beu ben, zit mijn main story nog niet in de helft dus dat is wel zonde. Voor mij mag het wat compacter allemaal. Hopelijk brengt de samurai/shinobi afwisseling genoeg variatie om het tot het einde boeiend te houden.

Geen idee hoe je "tegenwoordig" defjnieert maar Odyssey en Valhalla waren toch op zijn minst 'goed' vond ik.
Persoonlijk vond ik die games veel te groot met enorm veel saaie filler content en een main story die me niet kon boeien. Maar die games waren nog een succes, ik doelde op vorig jaar met Skull and Bones, XDefiant en Star Wars Outlaws. En met Shadows hebben ze dan ook besloten om opnieuw de controverse op te zoeken nog voor het spel uit is, dus veel van de schade is al gedaan vrees ik, hoe lang ze het ook uitstellen.

geruchten zijn dat ze yasuke eruit willen schrijven maar dat lijkt me niet zo makkelijk om je main char ffkes voor de release eruit te gooien.

Ik vond ze idd ook groot maar was wel fan van de educatieve submodus erin. Ben ook in de val gelopen en teveel zitten klooien met zgn "radiant" quests (hoe Bethesda/Skyrim het noemt) en heb ook het einde niet gehaald. Skyrim is daar ook berucht voor. Dom genoeg zetten ze uitgerekend op het einde van Odyssey (Dlc) een restrictie waarbij je alles moet 100%en om toegang te krijgen tot endgame. Vriendelijk voor bedankt want was de gameplay beu. Bij Skyrim duurde het ook jareb alvorens ik de DLC had gecompleteerd.

geruchten zijn dat ze yasuke eruit willen schrijven maar dat lijkt me niet zo makkelijk om je main char ffkes voor de release eruit te gooien.
Dat zou ik wel heel zwak vinden. De controverse stelde niet veel voor en hem eruit schrijven zou echt toegeven zijn dat ze fout zaten en dat zijn ze helemaal niet.

bron? helemaal niks van opgevangen

lijkt me eerder te maken te hebben met een mogelijke verkoop van Ubisoft

Nah, ze willen gewoon niet concurreren tegen de grote titels. En wrs ook de game polishen zo veel mogelijk bugs fixen en mss op alle tori gates in Japan 2 poten zetten ipv 1. :laugh:

Yasuke eruit schrijven in een game dat gemaakt is om met 2 chr’s te spelen is veel te veel werk en zouden ze de hele game moeten hermaken.

Nah, ze willen gewoon niet concurreren tegen de grote titels.
Ik lees dit vaker online, maar van alle februari titels zou Assassin's creed toch de grootste zijn geweest. Denk niet dat het is om andere titels te vermijden.

Kingdom come, Yakuza, Monster hunter zijn grote titels onder "hardcore" gamers, maar eigenlijk niet mainstream en meer niche. Assassins creed is de grootste mainstream titel hier. Kingdom heeft zijn release zelfs als week vooruit geschoven om niet tegen Shadows uit te komen (als ik me niet vergis).

Ik ga de reviews afwachten. Mirage enkel is geleend en dat was zo crappy en houterig dat ik er na 2 uur al mee gestopt ben. Dan waren Origins en Odyssey wel echt veel leuker. Valhalla niet slecht he maar geen vernieuwing en wat ze toevoegde herkende ik teveel van andere games maar was in die games veel beter gedaan.

Yakuza, Monster hunter zijn grote titels onder "hardcore" gamers, maar eigenlijk niet mainstream en meer niche.
Whut xD

"Monster Hunter: World is the single highest-selling game in Capcom's history, with over 25 million copies shipped by March 2024."

Terug
Bovenaan