Assassin's Creed Shadows

Het is goed dat het shinobi deel er in zit want als het enkel de samurai gameplay was had ik hem wrs geskipt. Dit ziet er echt niet zo waaw uit, gewoon de default bland ubi swordplay gameplay.

Bij Origins gingen ze natuurlijk terug naar een tijd voordat het Christendom groot was, dus daar al over de Templars spreken, zou raar zijn en dat ze invloedrijke personages namen die achter de schermen opereren. Maar ze morgen inderdaad nu de tijdlijn terug wat verder is, die richting terug uitgaan. Zover ik begreep zit er nu in Shadows een Christelijke link, op gebied van tijdlijn zou het ook passen om met de komst van het Westen naar daar hun de eerste stappen te laten zetten. Voor Japan denk ik wel nog net iets te vroeg om te zeggen dat ze al veel invloed hebben daar. Misschien als 1 persoon in het hele netwerk en zo verder opbouwen hoe de organisatie zich uitbreid in verdere spelen.

Met de hedendaagse tijdlijn uitwerken kan ik je erin volgen, maar dan liever als story-telling, want de gameplay daarvan vond ik doorgaans toch minder.
Ja ik volg je standpunt wel idd.
De Templars vermelden ging idd nog niet.
Maar mss hadden ze toch iets meer dat Creedgevoel moeten doen zonder echt de Templars mee te gebruiken idd.
De gameplay en het RPG gegeven vind ik in de nieuwe echt wel leuk maar ik mis het Creedgevoel zoals in de Ezio-trilogy.
Het verhaal mag daar inderdaad terug wat meer aandacht krijgen.
Waar ik al enkele jaren op hoop is terug een trilogy met hetzelfde hoofdpersonage die dan eigenlijk de wereld rond gaat.
Zo kan je terug een verhaal volgen en kom je toch in verschillende plaatsen in de wereld.

michael-scott-flip.gif

Op de valreep uitgesteld naar 14 februari 2025.

Komt trouwens day one naar Steam.

Assassin’s Creed Shadows will now be released on 14 February 2025. While the game is feature complete, the learnings from the Star Wars Outlaws release led us to provide additional time to further polish the title. This will enable the biggest entry in the franchise to fully deliver on its ambition, notably by fulfilling the promise of our dual protagonist adventure, with Naoe and Yasuke bringing two very different gameplay styles.

We are departing from the traditional Season Pass model. All players will be able to enjoy the game at the same time on February 14 and those who preorder the game will be granted the first expansion for free.

The game will mark the return of our new releases on Steam Day 1.

3 maand voor wat polish te doen amaj.
Game moet er nogal uitgezien hebben dan.

Wel jammer want keek er hard naar uit.

3 maand voor wat polish te doen amaj.
Game moet er nogal uitgezien hebben dan.

Wel jammer want keek er hard naar uit.
Denk dat het vooral is omdat er heel wat kritiek is gekomen op het gebruik van bepaalde emblemen, symbolen, gebouwtypes etc die eigenlijk helemaal niet correct werden gebruikt. (er is vanuit Japan hier heel wat kritiek op gekomen). En dat ze dit nu willen "corrigeren".

ubisoft heeft de poepers gekregen, zeker na het zien van de ghost2 trailer ...
in 3 maand tijd kan je volgens mij weinig aanpassen aan fundamentele zaken (zoals physics die op nix trekken in hun gameplay trailers).

Uitstel zal game wel goed doen, naar polish toe.
Jammer weer naar Februari.

Wat een maand weeral februari
Kingdom Come deliverance 2
Yakuza pirates
Avowed
Civ7
Monster hunter

dan wrs nog 7 games die plots ook gaan uitkomen wat er is maar 1 maand in het voorjaar.

Wat bedoelen ze met de refunds, heb de CE in pre order: die gaan ze toch niet refunden, was al moeilijk genoeg om er ene te kunnen pre orderen3
Of zou dit enkel over digitale pre orders gaan

Terug
Bovenaan