Aspartaam, mogelijk kankerverwekkend volgens WHO

Hoe gaat jouw consumptie van light/zero dranken op basis van aspartaam?

  • Ik drink ze nu al niet, en dat gaat niet veranderen

    Stemmen: 62 44,9%
  • Ik drink ze nu wel, en ga dat blijven doen

    Stemmen: 56 40,6%
  • Ik drink ze nu wel, maar heb de intentie om te minderen

    Stemmen: 13 9,4%
  • Ik drink ze nu wel en ga ze helemaal niet meer drinken

    Stemmen: 2 1,4%
  • Ik weet het nog niet

    Stemmen: 5 3,6%

  • Totaal aantal stemmers
    138
Qua drank zal het wel relatief goed meevallen bij mij. Drink sinds dieet al 3 jaar geen cola light meer. Eigenlijk voornamelijk koffie en bruiswater.
Af en toe tijdens een heavy tennismatch wel eens een aquarius zero.

En verder gebruik'k regelmatig wel eens canderell in mijn plattekaas. Vind dat ook best lekker.

Ach ja, zolang je geen liters light drank drinkt en bergen canderell opeet zal het allemaal nog wel meevallen zeker.
Ik had cancercell gelezen :wtf: . Cancercell XtraStrong! Inname op eigen risico en de smaak kan variëren. Nutriscore Z. Niet tevreden geld terug of bel naar onze klachtenlijn 077/78 98 87 :biglaugh:.

Alle gekheid op een stokje. Ik drink 2 à 3 blikjes cola zero per dag. Maar ik zal moeten minderen want ik heb te veel gaatjes in mijn tanden. Nochtans is cola zero het enige wat ik graag drink.
 
Ik had cancercell gelezen :wtf: . Cancercell XtraStrong! Inname op eigen risico en de smaak kan variëren. Nutriscore Z. Niet tevreden geld terug of bel naar onze klachtenlijn 077/78 98 87 :biglaugh:.

Alle gekheid op een stokje. Ik drink 2 à 3 blikjes cola zero per dag. Maar ik zal moeten minderen want ik heb te veel gaatjes in mijn tanden. Nochtans is cola zero het enige wat ik graag drink.
cola zero heeft geen suiker dus veroorzaakt ook geen gaatjes in uw tanden normaal gezien
 
Terug
Bovenaan