U vraagt, wij draaien:Vertrekkende uit een ergernispost waarin ik zei hoe ergerlijk ik het vond dat er blijkbaar door SOMMIGEN nog zo werd gedacht dat TSO’ers niet ‘mogen’ verder studeren en sommigen zich blijkbaar beter voelen. En dat is dan ‘alle ASO’ers zijn ettertjes’, ‘waarom latijn moet worden afgeschaft’ en ‘alle universiteiten hebben volgens mensen geen nut’ en ‘alle leerkrachten zijn links en willen hun leerlingen links doen stemmen’ geworden. Verkavelingswijken en N-VA hadden er bij mij niks mee te zien. Wat had ik verwacht, alsof ik hier een thread ben gestart om te discussiëren over de intelligentie van de mens.
De volgende keer dat ik mention dat mijn cola zero die dag niet lekker is in het ergernissentopic hoop ik te kunnen verwachten dat mijn post niet onbedoeld de aanleiding wordt voor een nieuw topic waarin men elkaar 3 pagina’s later debatteert over of aspartaam kankerverwekkend is in discussies met aannames over hoe personen met bepaalde jobs zouden moeten denken.Verder nog de leute allemaal.
Je ergernissen van vandaag - Deel 1
twas mijn rechteroog en ik ben rechtshandig :thinking: Heb naar de oogarts in gent gebeld en mag om 16.15 al langs komen. Nice. Je zal het nog leren, dat gekke ding dat zelfzorg heet! 👍
Verder nog de leute allemaal.