Birger Verstraete komt weg met zijn belachelijke actie. Geen extra vervolgingen. Maar Bataille krijgt 4 weken? :wtf:


Als je dan ziet welke straffen er werden uitgesproken voor de rode kaarten dit weekend. Gans dat scheidechtersorgaan toont zich toch allesbehalve competent bij momenten dit seizoen.
Als je op seconde 7 stil zet zie je gewoon de 4e ref (in zwart trainingspak) achter Verstraeten lopen.staan, onmogelijk dat die dat niet gezien heeft
 
Dat moet idd altijd rood zijn. Verstraete moet ook eens leren om normaal te doen.

Op het einde van de match kreeg je nog heel dat duw- en trekwerk tussen spelers die ruzie zochten, maar dat is dan blijkbaar geen rode kaart waard.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger was dat voor de review commissie, dan konden ze achteraf nog spelers schorsen in dit geval met Verstraete. Nu gaat mijn af op de VAR en de scheids rechters.
Van mij mag dat direct terugkomen, de VAR en scheids kunnen niet alles zien.
 
Vroeger was dat voor de review commissie, dan konden ze achteraf nog spelers schorsen in dit geval met Verstraete. Nu gaat mijn af op de VAR en de scheids rechters.
Van mij mag dat direct terugkomen, de VAR en scheids kunnen niet alles zien.
Absoluut gelijk in wat je zegt
Maar de 4e ref moet dit toch gewoon zien vanuit zijn positie op de beelden..

Maar zo iets mag/moet je achteraf nog kunnen bestraffen
 
Absoluut gelijk in wat je zegt
Maar de 4e ref moet dit toch gewoon zien vanuit zijn positie op de beelden..

Maar zo iets mag/moet je achteraf nog kunnen bestraffen
Maar op dat moment gebeuren er veel dingen, kan ook niet direct zien op zijn positie is bij dat gebeuren.
Btw die twee rode kaarten in kvk- ohl waren op zijn minst weer vrij belachelijk.
 
Zoiets kan en moet altijd bestraft worden na de wedstrijd. Ik snap het ergens wel, je zit als scheidsrechter te kijken naar 2 ploegen die dit vaak doen en eigenlijk elkaar gewoon waard zijn.
 
Die Verstraete spoort toch echt niet. En die komt gewoon weg met een kopstoot. Ongelofelijk hoe inconsequent ze hier zijn.
Is die beste maatjes met Engels? Die ontplofte ook enkele malen op een overdreven manier terwijl hij geen betrokken partij was.
 
Is die beste maatjes met Engels? Die ontplofte ook enkele malen op een overdreven manier terwijl hij geen betrokken partij was.
Ik herken nik meer in hem sinds die weg is van Club, heeft bij Club eens mitrovic een rode kaart aangenaaid maar dat is het ook. Heb de indruk dat er veel bij antwerp zijn die het haantje willen zijn Verstraete ( vuile fouten, soms provoceren ) Engels gaat ook als een wilde tekeer. Haroun is ook zo eentje die constant schoppen geeft vergelijk hem wat met Balanta.
 
Lijkt mij eerder lomp naast de bal trappen dan effectief een vuile fout willen maken tbh.
Intentie maakt niet uit hé
Een lompe fout is ook een fout. Mocht in die in mijn ogen ook gewoon rood voor trekken

Maar ja na wat ik gisteren heb gezien, is er totaal geen consequentie meer
 
Enkel de match van Mechelen tegen Anderlecht gezien. Waar Boterberg de match totaal niet aanvoelde. Gele kaart voor Kompany omdat hij met een flesje gooide. :rofl:Stevige overtredingen kregen dan weer niets.

En dan zie je dit in Nederland.


Mag niet bij ons, van schoolmeester De Bleeckere. Maar laat dit toch gewoon eens toe. Mss gaat men zo een Boterberg, Laforge of Boucaut dan mss ooit eens wat meer begrijpen.
 
Laatst bewerkt:
 
Terug
Bovenaan