Anime

Hoe heet die serie met dat inktvis meiske die bij een strandbar gaat werken? grappige reeks, maar ben de naam volledig kwijt...
 
Is er verder iemand de nieuwe anime reeksen aan het volgen? Ik heb de indruk van niet 😁 heeft het ook geen zin om daarover een exposé te geven natuurlijk 😉
 
Ik volg de meeste, maar te lui om hier over beginnen te klappen. Zijn zo'n 20-tal reeksen dit seizoen die ik volg, kan meer/minder worden.
 
Niet goed?
Vind het al straf dat die in Kinepolis geraakt is, voor een 1 seizoen anime.
 
Niet goed?
Vind het al straf dat die in Kinepolis geraakt is, voor een 1 seizoen anime.
het is OK, maar had meer verwacht gezien de hype errond. Viel vooral tegen op vlak van verhaal. Snap ook de hele motivatie van de slechterik niet goed bijvoorbeeld (lijkt er eerder te zijn om meer achtergrondverhaal aan het hoofdpersonage te geven)

Ook geen idee hoe die in kinepolis is geraakt. Is blijkbaar de meest profitabele animefilm ooit?
 
Ook geen idee hoe die in kinepolis is geraakt. Is blijkbaar de meest profitabele animefilm ooit?
In Japan bracht die omgerekend 300 miljoen euro op, dus de film is in het buitenland ook stevig gepromoot.

Ik betwijfel dat Kinepolis plots een hart heeft voor anime, ze zien gewoon dat er genoeg volk op afkomt. In NL lokt het zo'n 25.000 kijkers, een interessant aantal voor bioscopen.

Ze zullen die tweede film ook wel uitbrengen maar andere titels blijven op de plank. Op VTM zeiden ze ook eens dat ze meer Turkse en Indische films gingen uitbrengen maar telkens ging dat dan over 1 film en daarna niks meer.
 
De dragon ball super film hadden ze ook in kinepolis getoond. Hoop dat de 2022 film ook een voorstelling krijgt.
 
Attack on Titan Final Season erdoor gejaagd, tmag eigenlijk gedaan zijn voor mij

Odd Taxi ep 1 - 2: de gem van dit seizoen imho!
 
Made in Abyss films.
Wist niet dat er een vervolg was op S1, dus de films maar bekeken als recap + vervolg.
Wel echt goed verhaal, kan niet wachten op S2 in 2022.
 
Alle Evangelion films staan op Prime Video:

2FKNLbj.png


Ik vond het al wat vreemd dat ze enkel de 4e film aankondigden, maar iedereen kan dus de complete saga zien. Ter herinnering, de originele serie is te zien op het Netflix platform.

Er is ook een recap van de vorige 3 films (uiteraard spoilers):
 
Laatst bewerkt:
Alle Evangelion films staan op Prime Video:
Ik vond het al wat vreemd dat ze enkel de 4e film aankondigden, maar iedereen kan dus de complete saga zien. Ter herinnering, de originele serie is te zien op het Netflix platform.

Er is ook een recap van de vorige 3 films (uiteraard spoilers):
Everyone on the mind fuck train..CHOOCHOO!
 
Onlangs nog bekeken:

Hinamatsuri: mysterious girl drops out of thin air, can move things with mind, needs food 8,5/10

Odd Taxi: The walrus Hiroshi Odokawa lives a relatively normal life. He drives a taxi for a living, and there he meets several unique individuals 8/10
 
Per toeval bij deze uitgekomen. Good luck girl. Erg grappig, luchtig, beetje luidruchtig soms, maar ideaal tijdverdrijf nu in quarantaine zit. Aanraders in dit genre ? Toch ook al uit 2012
 
Vandaag One Piece-mijlpaal bereikt met de 1000ste aflevering.
Hiervoor werd de allereerste opening herwerkt ... nostalgie 😍

Al 16 a 17 jaar fan dus dit doet wel wat met een mens.
Oorsprong bij mij met afleveringen op Bulma.nl of DBZmedia.nl ... goh wat een tijden.
VLC bestond nog niet dus moest alles via Realplayer bekeken worden.
Toen ik wat mee was met de anime (rond ep 350) ben ik dan wekelijks de manga beginnen volgen, tot heden.
Voorlopig toch al 3,5 rewatches van de anime en 2 van de manga. Woops.
Op naar de volgende 1000! Much to solve GOda!

Volgens Wikipedia trouwens staat One Piece momenteel op plaats 17 in de 'anime series listed by episode count'
Linkje
 
Terug
Bovenaan