Allé, zal het dan nog ne kans geven.
Spring Anime:
- Zombieland Saga S2: Als je S1 gezien heb, S2 is dik de moeite. Episode 4 heeft een BANGER van een drum solo door niemand minder dan de LEGENDARY YAMADA TAE!
- Super Cub: Lekker rustige anime over naar school gaan met een brommertje. Dacht eerst dat het cliché "join-een-brommerclub(-tegen je eigen wil) ging zijn maar nope. You get comfy instead.
- Tokyo Revengers: Aanvankelijk zei de plot me weinig, maar toch een eerste episode een kans gegeven. IM HOOKED.
- Shadows House: Geen idee waar ik mijn verwachtingen moest zetten voor deze anime, maar het is in elk geval razend interessant.
- Seijo no Maryoku wa Bannou Desu: Ik ben een sucker voor isekai manga/anime, geen uitzondering hier. En deze behoort tot de betere isekais.
- Vivy - Fluorite Eye's Song: Eén van de beste anime dit seizoen, en hopelijk zelfs dit jaar. Gewoon kijken.
- 86 Eighty-Six: Ik had deze anime eerst aan me laten voorbijgaan, maar het krijgt goede scores op reddit, dan toch eens gekeken en zeer tevreden over den dezen.
- Fumetsu no Anata e: What the fuck, in de positieve zin. Check it out.
- Mars Red: Anime over vampieren. Ik vind de story en characters wel goed gedaan, maar hoewel het geen hoge scores zal krijgen (van mij alleszins), lage scores zouden zeker onterecht zijn.
- Slime Taoshite 300-nen, Shiranai Uchi ni Level Max ni Nattemashita: Again, sucker voor isekais. Weinig verhaal, het is hoofdzakelijk comedy en het is goede comedy + fanservice.
- Subarashiki Kono Sekai The Animation: Het voelt al even geleden aan dat we een anime hadden waarin MC in een spel gedropt werd waar de inzet je leven is, of in dit geval, net iets anders dan je leven... wat dan wel? Zeg ik niet, check it out yourself.
- Hige wo Soru. Soshite Joshikousei wo Hirou: Romcom, al weet ik niet hoeveel rom het gaat zijn. Maar ik kan deze anime goed apprecieren, toont aan dat er ook mannen zijn met een goed moreel. Wat me vaak irriteert is dat mannen veel te vaak als duivelse predatoren worden afgeschilderd in anime. Alsof we allemaal onze verlangens niet kunnen onderdrukken.
Bovenstaande zijn aanraders, kijk een episode of 2-3.
Wat ik naast bovenstaande nog bekijk dit seizoen: SSS Dynazenon, Full Dive, Nagatoro-san, Dragon Ie wo Kau, Sentouin, Hakenshimasu!, Koi to Yobu ni wa Kimochi Warui, Tensura Nikki - Tensei Shitara Slime Datta Ken, Back Arrow, Isekai Maou to Shoukan Shoujo no Dorei Majutsu S2 , Osananajimi ga Zettai ni Makenai Love Comedy, Boku no Hero Academia S5.
Dernaast ook de movie van Kimetsu no Yaiba gezien eergisteren en wat een fantastische film was me dat zeg.