Anale seks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 63 27,6%
  • neen

Stemmen: 127 55,7%
  • geinteresseerd als ontvanger

Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

Stemmen: 21 9,2%
  • gedaan als ontvanger en graag again

Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

Stemmen: 33 14,5%
  • gedaan als gever en never again

Stemmen: 4 1,8%

• Totaal aantal stemmers
    228
Nee, alle gekheid op een stokje maar 43 procent van de mannen en 37 procent van de vrouwen heeft er al mee geëxperimenteerd.

mooi zo, we gaan toch richting 1/3 die al anaal heeft probeerd.
en dat op een "nerd" forum, sorry dat ik het zo forumuleer. maar min of meer zijn dit toch allemaal computer mannekes (ibp vrouwkes) hier? ik ken niemand van mijn close friends (non compu peepz) die hier op zou zitten.

straffe results :eek:
Alle dus gemiddeld een 40% van de bevolking ; en kwestie dat de pol op 35,3% staat op een kleine basis ; blijken hier toch gewoon mensen te zitten seg. wie had dat verwacht!

@Urbanus @xAnyana en de rest, beste mensen,
zeg eens concreet, welke opties wensen jullie bij de poll te voegen?

dan pas ik die aan.
Ik weet niet of je serieus bent maar bon, hierbij een poging.

Wel om een goed beeld te krijgen moet je iets over de respondenten weten.

Man of vrouw en of ze doorgaans hetero / homosexuele / lesbische avontuurtjes hebben.

Dan:

Anale sex als ontvanger, als gever (als dat al de juiste woorden zijn) of beiden + een vraag naar frequentie (ooit 's gedaan tot regelmatig of zoiets)

En dan kan je nog gradaties maken:

- anal play door een vinger of toys genre plugs (Rosebud heten die dingen dacht ik)
- anal serious play door penis of strap on dildo van dat formaat
- anal extreme play door attributen / lichaamsdelen die ervoor kunnen zorgen dat je nadien naar spoed moet :oops:

Dat is al wat genuanceerder.

blijken hier toch gewoon mensen te zitten seg. wie had dat verwacht!
Nou, niemand toch?!?
Dat zijn hier wel saaie IT-seuten he, het is soms al een mirakel dat ze geen maagd meer zijn!

:unsure:

voor de mensen die mij niet kennen, dit is wel degelijk sarcasme. Iedereen weet dat It'ers de grootste perverten zijn! 😏

Dat deze klassieker hier nog niet is gepasseerd, trouwens.

Ik dacht aan Hans Teeuwen met zijn : Anale seks met dooie dieeeeeren….

Maar ik moest serieus zijn en ni proberen grappig zijn… mene post is dus ook verwijderd
😭
😭

Nou, niemand toch?!?
Dat zijn hier wel saaie IT-seuten he, het is soms al een mirakel dat ze geen maagd meer zijn!

:unsure:

voor de mensen die mij niet kennen, dit is wel degelijk sarcasme. Iedereen weet dat It'ers de grootste perverten zijn! 😏[/ISPOILER]

oh-please-075762baf4.jpg

Syndici zijn toch erger.

Even samenvatten om geen verwarring te creëren.

Anatomisch zijn alle mannen en vrouwen structureel gelijk opgebouwd.
Erogene zones zitten bij iedereen verspreid over het lichaam.

In hoeverre een bepaalde zone als erogeen ervaren wordt, is wél verschillend van persoon tot persoon.
De psyche speelt hier een grote rol in en niet elke erogene zone is op elk moment ook aangenaam bij aanraking (bv ikv ongewenste aanrakingen).

Het is logisch dat sommigen meteen in paniek zitten bij de gedachte aan anale sex of het een no go vinden, net omwille van de taboes errond.
Maar onthoud, iedereen vindt sex in het algemeen op een bepaald moment in het leven "vies" en een no go, dat verandert in de loop der jaren bij het opgroeien.

Elk van ons heeft in min of meerdere mate erogene zones rond de anale regio.

Het kan onderdeel zijn van een normale sexrelatie en kan bijdragen tot extra prikkeling, indien beide ervoor openstaan.
Velen die voorheen huiverachtig zijn, maar door de partner hierin gestimuleerd worden, kunnen nogal eens snel van gedacht veranderen.
Enkel op voorwaarde dat het "moment" hiervoor gecreëerd wordt...

Om even heel simpel te stellen hoe de psyche u kan tegenhouden.
Iemand die geen homosexueel is, zal huiveren bij de gedachte om door een man gepijpt te worden.
Maar op het moment dat je geblinddoekt bent en in de waan wordt gebracht dat een knappe sexgodin jou aan het pijpen is, lijkt plots alles mogelijk. De handeling op zich is hetzelfde, maar de pysche brengt een rem teweeg.

Terug
Bovenaan