Anale seks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 63 27,6%
  • neen

Stemmen: 127 55,7%
  • geinteresseerd als ontvanger

Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

Stemmen: 21 9,2%
  • gedaan als ontvanger en graag again

Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

Stemmen: 33 14,5%
  • gedaan als gever en never again

Stemmen: 4 1,8%

• Totaal aantal stemmers
    228
Sinds wanneer definiieet een opleiding of een beroep een persoon en betekent dat dat die persoon zich continu volgens de regels van die opleiding of beroep moet gedragen? (Ik maak hier een uitzondering voor mensen die hun persoonlijkheid/job als een soort branch uitgewerkt hebben).
Mooie vraag waar ik alleen maar akkoord mee ga. Neem me niet kwalijk dat ik deze in de toekomst nog eens quote in bepaalde discussies.

Ben ik nu openminded? Vies? Tkan me allemaal ni schelen wat een ander denkt 🤪
Waarom moet dat vies zijn? 👀
Zolang jij en je partner het lekker vinden maakt het voor de rest gene ene moer uit. Mensen hebben altijd wel wat te melken maar zolang het wettelijk niet verboden is dan moeten jullie lekker doen waar jullie zin in hebben. Who kers?
Sommige mensen vinden oraal ook vies want ja wie eet nu graag 🐱 of likt/zuigt er piemel?

Oké stel, ik vind anaal vies, moet iedereen dat dan vies vinden?
Vond het vooral pijnlijk (1x geprobeerd, it doen't fit 😕) maar als anderen een manier hebben of kunnen vinden om het lekker en pijnloos te doen moeten ze dat vooral doen.

Ben trouwens benieuwd wat het volgende topic zal zijn wat zoveel pagina's haalt op 1 dag.🤭

Heb het al gedaan (bij de vrouw) en vond het best wel oké maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen ervoor open staat (hehe).

Mods gelieve subtitels als "Ja of Nee" te behouden aub. Als de humor uit anale sex word gehouden moet je er al zeker niet aan beginnen. Nee.

Alst alleen nen uitgang is en geen ingang, moete ook geen suppo’s steken of rectale onderzoeken ondergaan?
Bijna vernederend?

Anale seks ontvangen als man: neen dank u, ooit eens een vriendin gehad die eens een vinger in mijn poep wou steken. Met de scene van stiffler uit road trip in mijn hoofd, dacht ik “waarom niet.”
Maar ik ervaarde niet echt iets bijzonder, na 5 min had ik het gevoel dat ik naar toilet moest….

Lang vond ik Anale sex niet opwindend, tot ik (dezelfde vriendin als hierboven) leerde kennen, en zij genoot echt van Anale sex.
Ik had nooit gedacht dat vrouwen er van konden genieten.
Dit veranderde alles.
Sindsdien vind ik het wel zeer opwindend.
Nu is mijn vrouw er niet voor te vinden, als de sterren goed staan, dan mag het soms wel eens, maar het is niets speciaal als beide partijen er niet van genieten.

Over het punt dat het vies kan zijn:
- je kan ofwel goed voorbereiden
Anale spoeling, correct eten
- of gewoon beetje voorzichtig zijn en gewoon wassen nadien of met condoom
(Als je niet klaarkomt in het condoom zelf nog gemakkelijk om uit te doen en “proper te blijven”)

En ik was zeer verbaasd hoe proper een anus wel kan zijn, in de zin van dat het niet 24/7 vol met stront zit.

Glijmiddel is idd een must, speeksel is glijmiddel btw, en een van de beste vind ik

(Gaping, fisting, … allemaal niet men ding)

De kaka zit ook idd niet in het rectum maar dieper omhoog.
Ik als kaka expert weet da zo maar ff.

Ja, zowel geven als ontvangen. Ontvangen gebeurt niet zo vaak want ik heb een stomme poep :sarcastic: Geven (met strap-on dus) vind ik superleuk maar moet er wel in de mood voor zijn.

Been there done that. Met ex partners en huidige partner.
Gedaan uit nieuwsgierigheid en om manlief te plezieren. Zelf doet het me weinig, manlief vond het ook gewoon leuk om van zijn lijst te kunnen afvinken denk ik.
Voor zijn verjaardag of Kerstmis of zo zal het nog wel gebeuren moest hij het willen.

En in mijn vriendinnengroep zijn zo dingen heel bespreekbaar. Ik denk dat als sommige mannen moesten horen hoe mijn vriendinnen onder elkaar kunnen babbelen over sex en mannen (zeker als er een flesje wijn of zo bij is) dat ze nogal zouden verschieten van wat voor praat we hebben. 😏

Ik mis opties in de poll. Ik heb het al een keer of 2 geprobeerd maar weet niet of ik dat nog ga doen. De penetratie op zich vind ik niet zo fijn van wat ik me nog herinner. Maar anal play en een buttplug kan wel leuk en fijn zijn if in the right mood :)

De poll zelf trekt idd op geen kloten.
Veel te weinig opties.
@TRUMP kunt ge diene poll ni deftig maken en meer opties geven?

Ik mis opties in de poll. Ik heb het al een keer of 2 geprobeerd maar weet niet of ik dat nog ga doen. De penetratie op zich vind ik niet zo fijn van wat ik me nog herinner. Maar anal play en een buttplug kan wel leuk en fijn zijn if in the right mood :)
Zo eentje met een vossenstaart aan?

Het is door die uitspraken en eigenlijk eerder bij uitbreiding dat het nichterig is of vies en vuil, dat er een stigma blijft bestaan (vnml t.a.v Queer-ppl). Die comments zijn weg ondertussen. Gelukkig is seksualiteit iets wat verder gaat dan het pure anatomische. Als het bij u enkel draait om de pure bevruchting dan vrees ik dat de daad over is na een minuut? Seks is sociobiologisch en er zijn geen regels met wie, waar, wanneer of hoe.
Het gaat niet om het feit dat seks hoeft te draaien om pure bevruchting of niet, het gaat om uw uitspraken betreffende "bekrompenheid". Omdat iets voor u kinky is, hangt niet vast aan het feit dat anderen, die daar niet voor open staan bekrompen zijn, en per definitie maar wat uit hun comfort zone moeten komen. Dat wilde ik aantonen. Dat heeft btw niks met stigma's t.a.v. de Queer-gemeenschap te maken he. Er zijn hetero's die ook wel/niet aan anaal doen.
Er zijn ook mannen die brijnaalden in de plasbuis steken of vrouwen die stroom zetten op hun tepels. Uw punt? Trek het niet in het belachelijke.
Mijn punt, opnieuw, en dan stop ik er over: ieder zijn fetish. Maar omdat ik geen breinaald in mijn plasbuis wil rammen ben ik niet bekrompen. Enfin, ik denk dat het wel duidelijk is dat de verwoording misschien wat lomp was.
Alst alleen nen uitgang is en geen ingang, moete ook geen suppo’s steken of rectale onderzoeken ondergaan?
Bijna vernederend?
Er is een verschil tussen plezier en intimiteit en een medische behandeling. Dus die vergelijking gaat al niet op...
Neen. Daar is eigenlijk niets subjectief aan. Toch zeker bij mannen. Ik kan u "A Clockwork Orange" gewijs met geforceerde ogen in een straight jacket naar Schindler's List doen kijken terwijl ik uw gespannen maagdelijke anus en omliggende regio stimuleer en voor die 3u en een beetje voorbij zijn gade meerdere keren hebben gespoten op 1 van de meest miserabele films aller tijden en naderhand mogelijk opgewonden geraken van zowel Joden als Nazi's.

Nu het moet niet per se Schindler's List zijn, of eender welke film, ik wil hier maar een punt maken, het is WEL een erogene zone. Zeker als het een beetje geschoren is.
Bedankt, maar ik ga passen :unsure:. Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt betreffende "erogene zone". Ik kan aannemen dat de anus objectief een erogene zone is, net zoals tepels en oorlellen veronderstel ik? Maar wat aangenaam en opwindend werkt voor de ene, doet dat niet voor iemand anders.

Terug
Bovenaan