Anale seks

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

doe je dit of niet?

• ja

Stemmen: 63 27,6%
  • neen

Stemmen: 127 55,7%
  • geinteresseerd als ontvanger

Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

Stemmen: 21 9,2%
  • gedaan als ontvanger en graag again

Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

Stemmen: 33 14,5%
  • gedaan als gever en never again

Stemmen: 4 1,8%

• Totaal aantal stemmers
    228
Oh, doet er mij nog aan denken.
Tijdje terug ook een gesprek in een busje met allemaal mannen die wedstrijden vechten. Grootste deel daarvan liet ook hun prostaat stimuleren ed.
Dat verbaasde mij ook wel omdat dat nu toch wel redelijk "stoere" mannen zijn.

Na het lezen van van de topic start

the-simpsons-enter.gif

Dat er in 2022 nog altijd zoveel taboe is over anale seks... geen ingang maar een uitgang, tjongejonge. Bekrompen is dat, niet meer of minder.

De anus is een extreem erogene zone + bij mannen is er ook nog een gevoelige prostaat. Allemaal toeval zeker?

Dat er in 2022 nog altijd zoveel taboe is over anale seks... geen ingang maar een uitgang, tjongejonge. Bekrompen is dat, niet meer of minder.
Gelukkig heb ik wél het recht om aan te geven wat ik wel of niet wil op seksueel vlak. Als het mij bekrompen maakt door aan te geven dat ik iets niet wil: I will wear that crown with pride!

Honden lekken ook elkaars gat af en het is een extreem erogene zone + bij mannen is er ook nog een gevoelige prostaat. Allemaal toeval zeker?
Als je dat als een soort biologisch argument wil gebruiken dat we geëvolueerd zijn om anale seks te hebben zou ik daar wel toeval verkiezen ja, vermits uit evolutionair perspectief het doel van seks vooral voortplanting is. Bij honden zal dat ook iets te maken hebben met de geurklieren die zich daar bevinden trouwens.

Allezja, minder taboe is goed (dus je mag het ook gewoon niet leuk vinden), maar dit vind ik toch wel een hoop onzin hoor.

Gelukkig heb ik wél het recht om aan te geven wat ik wel of niet wil op seksueel vlak. Als het mij bekrompen maakt door aan te geven dat ik iets niet wil: I will ware that crown with pride!
Het gaat niet over uw eigen voorkeur, je doet en laat nog steeds wat je zelf wilt. Het gaat over de houding en verdraagzaamheid tegenover anderen.

Het gaat niet over uw eigen voorkeur, je doet en laat nog steeds wat je zelf wilt. Het gaat over de houding en verdraagzaamheid tegenover anderen.
Maar IK ben wel diegene met die uitspraak. En dat is mijn standpunt voor MIJN lichaam.
Als jij het geweldig vindt om anaal gestimuleerd te worden: top! Veel plezier en fantastische orgasmes toegewenst! 👍

De anus is een extreem erogene zone + bij mannen is er ook nog een gevoelige prostaat. Allemaal toeval zeker?
True... extreem erogene zone bij mannen. Orgasmes zijn super intens als de prostaat wordt gestimuleerd. Valt me op dat mannen het vaak wel willen proberen bij een vrouw maar die zone bij zichzelf als een absolute no go beschouwen.

Gelukkig heb ik wél het recht om aan te geven wat ik wel of niet wil op seksueel vlak. Als het mij bekrompen maakt door aan te geven dat ik iets niet wil: I will wear that crown with pride!
ja maar als je al op een anoniem forum daar niet over zou durven babbelen, waar dan wel?
dan heb ik eigenlijk medelijden met die persoon.

ik doe het net hier omdat niemand mij hier toch kent.
en eeuwig met vragen omtrent seks rondlopen, lijkt me toch ook niet zo koosjes.

nu ik heb het zeker niet over jouw hé @Mulan want jij hebt op de eerste pagina reeds gereageerd en jouw visie gegeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
True... extreem erogene zone bij mannen. Orgasmes zijn super intens als de prostaat wordt gestimuleerd. Valt me op dat mannen het vaak wel willen proberen bij een vrouw maar die zone bij zichzelf als een absolute no go beschouwen.
Klopt,

ik heb ook al veel verhalen en filmpjes gezien van een vinger in de man zijn achterwerk, terwijl hij ook nog eens gepijpt wordt.
moet wel een fantastisch orgasme zijn lijkt me, tegelijk klaarkomen en prostaat stimuleren.
Al zie ik het me mezelf nog niet meteen doen, de drempelvrees wellicht?
ik denk wel , als je het 1 keer gedaan hebt, dat je er helemaal weg van bent.

en ja , nu gaat hier weer kinderachtig commentaar op komen van "wat heb ik nu weer net gelezen", maar dat trek ik mij toch niet aan. had toch gedacht hier wat meer open minded mensen te treffen in deze topic. Maar ja , kindjes moeten er overal zijn zeker?

Doet de meerderheid van de mensen dit, ja of neen.
Anale seks? Neen, dat is niks voor mij.

Toen ik erg jong was (Jonger dan 12 jaar) heb ik er eens even mee geëxperimenteerd, dat geef ik wél toe. En dan heb ik wel eens iets in mijn nolleke gestoken (géne andere penis van iemand, maar gewoon iets materieel). Maar ik ben nu 46 jaar en het zegt mij al een eeuwigheid helemaal niks meer.

Laatst bewerkt:
Oh ik blijf hier maar verhalen krijgen die me te binnen schieten.
Mijn zus heeft zo es op spoed gestaan om ene te moeten opereren.

Die had anale kralen gekocht, maar die koord was redelijk lang en die bollekes werden alsmaar dikker. Dus die had dat halverwege doorgeknipt omdat die toch niet zo ver wilde gaan en dat onpraktisch was.
Maar die draad is een soort ijzerdraad od (ik ken de details niet). Dus die komt aan het laatste bolleke en dat schiet samen met dat laatste stukske draad naar binnen.
Geperforeerde darm tot gevolg en redelijk wat schade opgelopen blijkbaar.

Dus als tip --> niet afknippen.

Oh ik blijf hier maar verhalen krijgen die me te binnen schieten.
Mijn zus heeft zo es op spoed gestaan om ene te moeten opereren.

Die had anale kralen gekocht, maar die koord was redelijk lang en die bollekes werden alsmaar dikker. Dus die had dat halverwege doorgeknipt omdat die toch niet zo ver wilde gaan en dat onpraktisch was.
Maar die draad is een soort ijzerdraad od (ik ken de details niet). Dus die komt aan het laatste bolleke en dat schiet samen met dat laatste stukske draad naar binnen.
Geperforeerde darm tot gevolg en redelijk wat schade opgelopen blijkbaar.

Dus als tip --> niet afknippen.
Zo zijn er wel veel verhalen van mensen die iets verloren zijn via hun lichaamsgaten, ik ken ook iemand wiens partner op spoed werkt en die kwam regelmatig af met hilarische verhalen 😆.

Laatst bewerkt:
Zo zijn er wel maar veel verhalen van mensen die iets verloren zijn via hun lichaamsgaten, ik ken ook iemand wiens partner op spoed werkt en die kwam regelmatig af met hilarische verhalen 😆.
Er is ook een mentale ziekte waarbij iemand vanalles opeet dat eigenlijk niet eetbaar is of zelfs gevaarlijk hé. ;)

Als jij dat wilt doen en uw vrouw staat ervoor open, doen. Whatever floats your boat. Elk zijn goesting, toch? Wat maakt dat nu uit wat anderen in Vlaanderen doen.

Er zijn mensen die in elkaars bek schijten en dat opwindend vinden. I don't care.

Wil je daarmee beginnen experimenteren dan raad ik u aan om wat te gaan posten in het P&A subforum, 't zal nie lang duren of ge krijgt nen hoop stront naar uwe kop.

Terug
Bovenaan