Anale seks

doe je dit of niet?

  • ja

    Stemmen: 63 27,8%
  • neen

    Stemmen: 127 55,9%
  • geinteresseerd als ontvanger

    Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

    Stemmen: 21 9,3%
  • gedaan als ontvanger en graag again

    Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

    Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

    Stemmen: 32 14,1%
  • gedaan als gever en never again

    Stemmen: 4 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    227
Ook al een gelijkaardig verhaal gehoord van een spoedarts maar een gesprongen gloeilamp.
Flashback naar een filmpje met een lege confituurpot, vele jaren terug :unsure: die kon ook langs spoed gaan, vrees ik (eerst volgieten met beton ofzo lijkt me veiliger, maar persoonlijk geen interesse in).
 
Toen ik jonger was staken mijn generatiegenoten nog bevroren curryworsten of komkommers in hun aanwezige gaten. How times have changed!
 
Toen ik jonger was staken mijn generatiegenoten nog bevroren curryworsten of komkommers in hun aanwezige gaten. How times have changed!
De nieuwe generatie is tegen voedselverspilling zeker, en houdt het liever bij recycleerbaar materiaal? :unsure:
 
Vooral de uitleg die ze dan geven in het ziekenhuis moet de moeite zijn. Ik heb een spoedarts in de familie die nog vertelde over iemand die “per ongeluk” in zijn blote op een hamer was gaan zitten en het er niet meer uit kreeg. Op spoed kregen ze het er dan ook niet uit, ding zat muurvast blijkbaar. Operatief verwijderd.
 
Spetterpoep on a new level.

Het lijkt misschien wat banaal en anekdotisch, maar het gebeurt wel vaker dat mensen op spoed komen om zaken uit hun rectum te laten halen die daar niet horen. En dat brengt ook een kostenplaatje met zich mee voor de Britse gezondheidszorg NHS.

Recent onderzoek toont aan dat er tussen 2010 en 2019 in Britse ziekenhuizen liefst 3.500 objecten moesten verwijderd worden. De overgrote meerderheid van de patiënten (zo'n 85 procent) waren mannen die iets in hun anus hadden gestopt. Onderzoekers hebben berekend dat de behandelingen op jaarbasis om en bij de 400.000 euro kosten aan de NHS.
:unsure:
 
Van alle gekkigheid is die gloeilamp by far het gekste wat ik tot nu ooit heb gehoord (gelezen).
Even serieus, wat dachten die mensen? Wss probeerden ze op die manier stroom op te wekken want ja met die torenhoge energieprijzen moet je toch wel beetje creatief zijn toch?:frown:

Een vriendin van mij ging samen met haar vriendje een keertje in een geile bui experimenteren met een badeendje.
Bedoeling was dat enkel de snavel in haar achterwerk ging maar op bepaald moment dieuwde hij het kopje er volledig in en kreeg het er daarna ook niet meer uit. Erin vond ze lekker, eruit iets minder. :unsure:
Na veel lachen, huilen en persen was ze dan uiteindelijk (anaal) bevallen van een eend.
 
85% van alle patiënten met vreemde voorwerpen in hun rectum waren mannen. 85% ... Die 15% vrouwen waren dan waarschijnlijk het slachtoffer van een ongebreidelde experimenteerdrang van hun man (en/of alcohol zoals @Myllana haar voorbeeld).

Rest de vraag waarom mannen rectaal de zotste dingen inbrengen terwijl ze het niet zonder schaamrood op de wangen over anale sex kunnen hebben? Alsof op spoed een gloeilamp uit u gat laten trekken minder schaamlijk zou zijn :rolleyes::)
 
85% van alle patiënten met vreemde voorwerpen in hun rectum waren mannen. 85% ... Die 15% vrouwen waren dan waarschijnlijk het slachtoffer van een ongebreidelde experimenteerdrang van hun man (en/of alcohol zoals @Myllana haar voorbeeld).

Rest de vraag waarom mannen rectaal de zotste dingen inbrengen terwijl ze het niet zonder schaamrood op de wangen over anale sex kunnen hebben? Alsof op spoed een gloeilamp uit u gat laten trekken minder schaamlijk zou zijn :rolleyes::)
Waarom is die 15% vrouwen volgens jou waarschijnlijk slachtoffer van hun man?

Uit deze topic haal ik helemaal niet dat mannen het niet zonder schaamrood op hun wangen over anale sex kunnen hebben dus vanwaar die vraag?
 
85% van alle patiënten met vreemde voorwerpen in hun rectum waren mannen. 85% ... Die 15% vrouwen waren dan waarschijnlijk het slachtoffer van een ongebreidelde experimenteerdrang van hun man (en/of alcohol zoals @Myllana haar voorbeeld).

Rest de vraag waarom mannen rectaal de zotste dingen inbrengen terwijl ze het niet zonder schaamrood op de wangen over anale sex kunnen hebben? Alsof op spoed een gloeilamp uit u gat laten trekken minder schaamlijk zou zijn :rolleyes::)

Mannen zijn over het algemeen seksueler ingesteld als vrouwen en hebben maar 1 gat?
 
Waarom is die 15% vrouwen volgens jou waarschijnlijk slachtoffer van hun man?

Uit deze topic haal ik helemaal niet dat mannen het niet zonder schaamrood op hun wangen over anale sex kunnen hebben dus vanwaar die vraag?
slachtoffer al dan niet tussen aanhalingstekens... Iets zegt me dat vrouwen minder snel zaken daar zullen inbrengen. My 2 cents... Misschien om de reden die @kay-gell aanhaalt... Waarom zou je de achterdeur gebruiken als je ook een voordeur hebt? :)
 
slachtoffer al dan niet tussen aanhalingstekens... Iets zegt me dat vrouwen minder snel zaken daar zullen inbrengen. My 2 cents... Misschien om de reden die @kay-gell aanhaalt... Waarom zou je de achterdeur gebruiken als je ook een voordeur hebt? :)
Zouden vrouwen dan wel in grote mate vreemde voorwerpen zoals hamers, gloeilampen, aardappels, obussen, wc-borstels, etc. in hun voordeur steken?

(ik voel een nieuw topic van @TRUMP komen)


Of er is een andere meer logische verklaring.
 
Die geperforeerde darmen door anale seks (niet door gloeilampen hé), wat doen die mensen in hemelsnaam?

Ik heb al véél anale dingen gedaan, ook wel eens iemand gefist, maar jezus christus, als je iets perforeert ben je toch wat te geweldig bezig ze, of met totaal verkeerde dingen, te weinig glijmiddel, te rap, te veel,...

Ik zet deze even hier:

5CyDGlo.jpeg


Bron: het geweldige Oh Joy Sex Toy, meer bepaald deze comic.
 
Een hamertjeuh en een beiteltjeuh

Ik vind die gloeilamp eigenlijk nog straffer/vreemder idee. Dat is dan toch zo´n langwerpige spaarlamp van vroeger, veronderstel ik :p
Dan kunt ge het wel niet meer verstoppen als je een scheetje laat. Begint die lamp plots te branden.
 
Dan kunt ge het wel niet meer verstoppen als je een scheetje laat. Begint die lamp plots te branden.
Hoe werken die magische elektrische scheten van u? Kan ik daar ook een warmtepomp mee aansturen? :thinking:

Als ge er over nadenkt, is een kontgat eigenlijk al een beetje een wsrmtepomp op zich.
 
Terug
Bovenaan