Anale seks

doe je dit of niet?

  • ja

    Stemmen: 63 27,8%
  • neen

    Stemmen: 127 55,9%
  • geinteresseerd als ontvanger

    Stemmen: 7 3,1%
  • geinteresseerd als gever

    Stemmen: 21 9,3%
  • gedaan als ontvanger en graag again

    Stemmen: 18 7,9%
  • gedaan als ontvanger en never again

    Stemmen: 2 0,9%
  • gedaan als gever en graag again

    Stemmen: 32 14,1%
  • gedaan als gever en never again

    Stemmen: 4 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    227
Heb al eens gehoord dat iemand zijn/haar (weet niet meer) sluitspier is gescheurd op die manier waardoor die persoon de stoelgang ook niet meer ophouden.

Gebeurt wel eens vaker :p
De onderbuurman heeft zo eens een geperforeerde darm opgelopen, niet zo gezellig heb ik horen zeggen.

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij wil en niet wil natuurlijk.
Maar het moet wel een weloverwogen keuze zijn, en dwang is uit den boze denk ik dan.
Als je het maar doet voor uw partner dan ben je verkeerd bezig. Dat gaat in tegen alles waar intimiteit en seks voor staat, dat moet plezant en aangenaam zijn voor beide partijen.
 
Gebeurt wel eens vaker :p
De onderbuurman heeft zo eens een geperforeerde darm opgelopen, niet zo gezellig heb ik horen zeggen.

Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat hij wil en niet wil natuurlijk.
Maar het moet wel een weloverwogen keuze zijn, en dwang is uit den boze denk ik dan.
Als je het maar doet voor uw partner dan ben je verkeerd bezig. Dat gaat in tegen alles waar intimiteit en seks voor staat, dat moet plezant en aangenaam zijn voor beide partijen.

Denk dat zo'n ongeluk met kapotte en geperforeerde dingen wel snel kan gebeuren hoor en voor de rest moet het idd gewoon leuk en aangenaam blijven voor iedereen.
Goede communicatie is heel belangrijk.
Is een keer een standje doen wat mss niet 100% je ding is, om je partner te plezieren of een speeltje is natuurlijk geheel wat anders dan zaken ondergaan/toelaten die pijnlijk zijn zoals anaal/(bd)sm etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat zo'n ongeluk met kapotte en geperforeerde dingen wel snel kan gebeuren hoor en voor de rest moet het idd gewoon leuk en aangenaam blijven voor iedereen.
Goede communicatie is heel belangrijk.
Is een keer een standje doen wat mss niet 100% je ding is, om je partner te plezieren of een speeltje is natuurlijk geheel wat anders dan zaken ondergaan/toelaten die pijnlijk zijn zoals anaal/(bd)sm etc.
Vaginaal, oraal, anaal, alles heeft zijn grenzen. Te grote dingen of vreemde objecten horen daar niet bij. Als je dat hier leest lijkt wel alsof de grenzen bij anaal veel vaker worden overschreden... Een stofzuigersteel? Komaan...

Goede communicatie en een beetje open minded zijn om je partner idd te volgen in zijn/haar fantasie zullen seksleven verbeteren. Maar er moet even goed respect zijn voor elkaars grenzen. Van 'gat' missen en dan toch maar doordoen zou mij toch nooit overkomen. Ken de anatomie van een vrouwenlichaam voldoende om de juiste inrit te kiezen. Altijd, ook in het donker of dronken.

BDSM is een interessante want blijkbaar hebben heel veel mensen daar een fantasie rond. Dat is wel een heel breed begrip en er is een mega groot verschil tussen wat spelen met handboeien of speelse tikken op de billen en omgekeerd aan het plafond hangen terwijl je wordt afgeranseld met een zweep. Denk dat het vaak meer de sfeer rond BDSM is die aanspreekt, het softere deel, de hardleerse praktijken zullen wel veel minder vaak voorkomen. Mijn vriendin zal me in missionaris wel 's spanken om het ritme van mijn gebeuk te sturen en dat vind ik helemaal ok. Als die me echter aan een leiband wil en ik moet op handen en knieën met zo'n belachelijk latex masker achter haar aan kruipen dan zou ik heel snel en ver gaan lopen :)
 
Vooral de uitleg die ze dan geven in het ziekenhuis moet de moeite zijn. Ik heb een spoedarts in de familie die nog vertelde over iemand die “per ongeluk” in zijn blote op een hamer was gaan zitten en het er niet meer uit kreeg. Op spoed kregen ze het er dan ook niet uit, ding zat muurvast blijkbaar. Operatief verwijderd.
 
Vooral de uitleg die ze dan geven in het ziekenhuis moet de moeite zijn. Ik heb een spoedarts in de familie die nog vertelde over iemand die “per ongeluk” in zijn blote op een hamer was gaan zitten en het er niet meer uit kreeg. Op spoed kregen ze het er dan ook niet uit, ding zat muurvast blijkbaar. Operatief verwijderd.
Leuker was geweest 'ik ben van de ladder gevallen en toevallig lag daar een hamer, tja... Kan iedereen overkomen hé'
 
Maar een hamer???? Echt, een hamer :eek2:

Waarom hebben mensen (enfin, ik gok mannen) toch de neiging van de meest vreemde objecten door de achterdeur te rammen? Is dat omdat, wij mannen, een opening minder hebben en die niet kunnen gebruiken om te testen wat er allemaal in zou kunnen passen?

Nope, ik snap het niet... Anale sex snap ik dan weer wel. Maar, Jezus, een hamer???
 
Maar een hamer???? Echt, een hamer :eek2:

Waarom hebben mensen (enfin, ik gok mannen) toch de neiging van de meest vreemde objecten door de achterdeur te rammen? Is dat omdat, wij mannen, een opening minder hebben en die niet kunnen gebruiken om te testen wat er allemaal in zou kunnen passen?

Nope, ik snap het niet... Anale sex snap ik dan weer wel. Maar, Jezus, een hamer???
Het gaat er wat vanaf hangen welke kant van de hamer en vooral, wat voor hamer.
 
Vooral de uitleg die ze dan geven in het ziekenhuis moet de moeite zijn. Ik heb een spoedarts in de familie die nog vertelde over iemand die “per ongeluk” in zijn blote op een hamer was gaan zitten en het er niet meer uit kreeg. Op spoed kregen ze het er dan ook niet uit, ding zat muurvast blijkbaar. Operatief verwijderd.
En zo is de voor-hamer uitgevonden 😆

Maar hamers, stofzuigerstelen, komkommers. Moesten de mensen nu eens de speeltjes gebruiken die speciaal daarvoor gemaakt worden ipv dingen die daar niet voor gemaakt zijn te gebruiken er zouden toch ook al minder accidenten zijn. En op spoed zouden ze hun al veel minder amuseren 😀
 
Ik ben er van uitgegaan dat het om de steel van de hamer ging, maar heb eerlijk gezegd te hard moeten lachen om het excuus en niet naar de details gevraagd. Wel boeiend dat dat ding gewoon vast zat? Dan zou ik al schrik hebben om er iets in te steken, zelfs al is het ervoor gemaakt. Het was ook met darmperforatie erbij dus die dan mss niet snel nog eens op een hamer gaan zitten…

OT: zelf al eens slachtoffer geweest van “oeps verkeerd gat” en toch een paar dagen niet comfortabel kunnen zitten.
 
Een hamertjeuh en een beiteltjeuh

Ik vind die gloeilamp eigenlijk nog straffer/vreemder idee. Dat is dan toch zo´n langwerpige spaarlamp van vroeger, veronderstel ik :p
 
Ik vind die gloeilamp eigenlijk nog straffer/vreemder idee. Dat is dan toch zo´n langwerpige spaarlamp van vroeger, veronderstel ik :p
Mogelijk de gloeilamp eerst laten branden om ze op temperatuur te brengen?

Gevaar is wel dat de lamp iets te lang brandt en je letterlijk op de (brand-)blaren moet zitten.
 
Kheb al in de achterdeuropening gestaan op vraag van mijn vriendin, maar toen besliste ze om me toch niet verder binnen te laten. Ben ik weer helemaal rond moeten wandelen naar de voordeur. Wel de voeten geveegd, natuurlijk. Dat was al een eind geleden. Nu wonen we samen, zijn we aan het verbouwen en ik weet niet meer waar deze metafoor naartoe gaat.
 
Het grappigste verhaal dat ik in dit genre ooit al gehoord heb, is van een student tijdens Pasen, die voor paashaas wou spelen. Die had er niet beter op gevonden dan een wc-borstel in zijn gat te steken als 'staartje'. Het idee leek nog acceptabel, ware het niet dat er een haakje aan die borstelsteel zat en dat bleef hangen in zijn darmplooien. Het er proberen 'uitduwen' bleek ook geen goed idee. Uiteindelijk naar 't spoed met een beschadigde darm tot gevolg.

On topic: been there, done that. Madam niet de grootste fan, ikzelf eigenlijk ook niet per se, so we'll leave it there. Misschien ooit als we oud en minder strak zijn :unsure:
 
Kheb al in de achterdeuropening gestaan op vraag van mijn vriendin, maar toen besliste ze om me toch niet verder binnen te laten. Ben ik weer helemaal rond moeten wandelen naar de voordeur. Wel de voeten geveegd, natuurlijk. Dat was al een eind geleden. Nu wonen we samen, zijn we aan het verbouwen en ik weet niet meer waar deze metafoor naartoe gaat.
Bij m'n oma bel ik nooit aan en kom ik altijd langs achter binnen. Maar dat is een andere generatie, die zijn daar wat losser in.
 
Terug
Bovenaan