Is toch totaal niet juist?
Trump komt nu al op voor de Republikeinen, en als alle andere kandidaten het niet halen van hem in de voorverkiezingen (zoals het er naar uit ziet, als we de polls mogen geloven waar je zo graag naar terug grijpt), dan is het gewoon Trump tegen Biden of weet ik veel wie, in de laatste stem ronde in november 2024.
De kans is gewoon heel erg groot dat het een rematch wordt zoals in 2020 tussen Trump en Biden. En dan gaat je stelling van "republikeinse partij niet met hem in zee gaan" totaal niet op.
Of denk je nu echt dat de GOP zal zeggen "Ah DeSantis ligt wel bijna, ik zeg nu maar wat, 20 % achter op Trump, maar ja we gaan toch al ons partijgeld en steun toezeggen aan DeSantis, die gok gaan we maar wagen, want we willen van Trump af"
Ik denk dat er velen nog steeds onderschatten dat hij van goudwaarde blijft voor de partij, ondanks dat er veel artikels verschijnen die werkelijk nergens op gebaseerd zijn. (zoals hier iemand onlangs postte, dat ze er op wachten dat Trump zou sterven, zodat ze eindelijk verder konden...) Yeah right.