Allee: Man rijdt in op menigte op 27 juli 2021. Op diezelfde dag, in dezelfde provincie als wanneer de politie een oproep doet om relschoppers te identificeren! Wat een toeval! Die man heeft er duidelijk meer mee te maken.Toon mij eens het aantal gevallen waarbij ze dan met de wagen inreden op een groep jonge majorettes of dat ze al schietend over straat gaan en 9 toevallige voorbijstanders op 1 moment mee doodschieten? Er is hier echt wel wat meer gebeurd dan een of andere moord die zich indezelfde stad op dezelfde dag afspeelde.
Get digital access to South Wales Evening Post - July 23, 2021 issue | Magzter.com
Get the South Wales Evening Post - July 23, 2021 - Newspaper digital issue, and enjoy reading it anytime and anywhere on the Magzter website, iOS, Android, Amazon and Windows apps.
Six people injured after car drives into crowd outside pub
The elderly driver is thought to have had a medical episode, police say.
Oftewel: Als ik klap en het licht gaat uit, heb ik dan het licht uitgeklapt? Dat is geen logica.
Dat is niet "hoogst waarschijnlijk" dat is niet "ongelofelijk toevallig" en "ongeloofwaardig dat het maar dat zou zijn". In plaats van die overhaaste conclusies op niets anders gebaseerd dan je overduidelijke bias, zou je ook kunnen afwachten wat er nu echt was. Dat helpt om later niet met "egg on your face" te zitten. En om niet de boel te polariseren op voorhand om geen enkele reden, behalve dat het jouw bias eventjes lijkt te rechtvaardigen.