Bedankt. Hoogst waarschijnlijk serieus verknipt maar hij roept het dan ook over zichzelf uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt. Hoogst waarschijnlijk serieus verknipt maar hij roept het dan ook over zichzelf uit.
Lijkt me een reactie op dit te zijnBedankt. Hoogst waarschijnlijk serieus verknipt maar hij roept het dan ook over zichzelf uit.
Is dan ook een rare kerel héLijkt me een reactie op dit te zijn
www.rawstory.com
Ik vind 'raar' zelfs nog eufemistisch uitgedrukt maar men zal vast niet in dezelfde deplorables val als Clinton willen sukkelen.Is dan ook een rare kerel hé
"J.D. Vance: Pregnancies from rape should go to term even if they're 'inconvenient"
![]()
J.D. Vance: Pregnancies from rape should go to term even if they're 'inconvenient'
Former President Donald Trump's running mate, Sen. J.D. Vance (R-OH), told an interviewer that women should be forced to continue pregnancies from rape and incest, even if it is "inconvenient" to them.The clip at Spectrum News 1, unearthed by progressive Ohio operative Terra Goodnight, comes...www.rawstory.com
Ik ken die man niet ga daar dan ook geen uitspraken over doenIs dan ook een rare kerel hé
"J.D. Vance: Pregnancies from rape should go to term even if they're 'inconvenient"
![]()
J.D. Vance: Pregnancies from rape should go to term even if they're 'inconvenient'
Former President Donald Trump's running mate, Sen. J.D. Vance (R-OH), told an interviewer that women should be forced to continue pregnancies from rape and incest, even if it is "inconvenient" to them.The clip at Spectrum News 1, unearthed by progressive Ohio operative Terra Goodnight, comes...www.rawstory.com

Is dit juist? Volgens mij was het een antwoord van Kamala, was Trump daar boos over, en zijn toen veel Dems op social media het ook gaan zeggen. Jouw titel insinueert een complot. Is daar ook onderbouwing voor?Lijkt me een reactie op dit te zijn
Jij deed het statement dat Harris gezegd had dat ze aanwezig zou zijn op het debat, waarna je insinuaties deed dat ze het blijkbaar niet wou riskeren.Er is nu wel een verschil tussen zijn van de pot gerukte claims voor waarheid aannemen en zijn tweets gebruiken om zijn state of mind te peilen.
Trek je de geloofwaardigheid van het anonieme 'virtue news' account op Twitter in twijfel?Is dit juist? Volgens mij was het een antwoord van Kamala, was Trump daar boos over, en zijn toen veel Dems op social media het ook gaan zeggen. Jouw titel insinueert een complot. Is daar ook onderbouwing voor?
Zoiets kan effectief gecoördineerd zijn, lijkt me ook perfect legitiem.Is dit juist? Volgens mij was het een antwoord van Kamala, was Trump daar boos over, en zijn toen veel Dems op social media het ook gaan zeggen. Jouw titel insinueert een complot. Is daar ook onderbouwing voor?
Mijn vraag was of het is, niet of het kan.Zoiets kan effectief gecoördineerd zijn, lijkt me ook perfect legitiem.
Zullen we nooit weten denk ikMijn vraag was of het is, niet of het kan.
Vind het zelf ook niet zo relevant.Is dit juist? Volgens mij was het een antwoord van Kamala, was Trump daar boos over, en zijn toen veel Dems op social media het ook gaan zeggen. Jouw titel insinueert een complot. Is daar ook onderbouwing voor?
Dat stond vorige week toch al op HLN vanwaar het “weird” woordje kwam?Terug on topic inderdaad:
Volgens HLN gebruiken de dems nu ook ala Trump kinderlijke scheldwoordjes om bepaalde doelgroepen aan te boren. De verkiezingsstrijd wordt alsmaar grappiger![]()

Ik vind 'raar' zelfs nog eufemistisch uitgedrukt maar men zal vast niet in dezelfde deplorables val als Clinton willen sukkelen.
Ik vind 'raar' zelfs nog eufemistisch uitgedrukt maar men zal vast niet in dezelfde deplorables val als Clinton willen sukkelen.
Dat is het grote talent van het Trumppopulisme. De personencultus is zo enorm dat die tegenstrijdigheden niet meer uitmaken. Dat wordt weggezet als ‘linkse traantjes’ door veel fans.Wat ik niet snap.
Trump is nu niet echt het toonbeeld van huwelijkse kuisheid en deftig relationeel gedrag.
En dan loopt er daar een Vance rond die puriteinser is dan de paus als het op het huwelijk en abortus aankomt. "kattenvrouwtjes" en weet ik veel wat. Moest de CD&V daar nu nog op doorbomen, OK. Maar de Trump+Vance combo...
Hoe iemand als Trump niet na 2sec de mond gesnoerd wordt als het over relationele uitschuivers en abortus en katholieke kuisheid gaat, is mij een raadsel. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat een reli fundi gecharmeerd is door Trump zijn 'poepen in de shopping mall', 'poepen op het golf terrein' en 'grab em by the pussy' uitspraken. Het is een getrouwde man met kinderen...
Jij deed het statement dat Harris gezegd had dat ze aanwezig zou zijn op het debat, waarna je insinuaties deed dat ze het blijkbaar niet wou riskeren.
Dit allemaal gebaseerd op een tweet van Trump.
Dus nu zeg je dat het eerder gebaseerd was op jouw peiling van Trump zijn state-of-mind?
Ik begrijp er niets van eigenlijk, wat bedoel je?
Ik herinner nog een jaar of 20 geleden (Denk ik? Het was alvast lang geleden). Dan kreeg ik persoonlijk van familie en vrienden tot vervelens toe tijdens de verkiezingen NON STOP de vraag (ik kan niet voor anderen spreken maar in mijn kenniskring was dat effectief zo). Hey Makila je gaat toch niet voor VB stemmen hé?Mij krijg je niet uitgelegd waarom iemand voor Trump stemt.