Is dan ook een rare kerel hé

"J.D. Vance: Pregnancies from rape should go to term even if they're 'inconvenient"​

"J.D. Vance: Pregnancies from rape should go to term even if they're 'inconvenient"​

Ik vind 'raar' zelfs nog eufemistisch uitgedrukt maar men zal vast niet in dezelfde deplorables val als Clinton willen sukkelen.

Ik ken die man niet ga daar dan ook geen uitspraken over doen :-)

Er is nu wel een verschil tussen zijn van de pot gerukte claims voor waarheid aannemen en zijn tweets gebruiken om zijn state of mind te peilen.
Jij deed het statement dat Harris gezegd had dat ze aanwezig zou zijn op het debat, waarna je insinuaties deed dat ze het blijkbaar niet wou riskeren.
Dit allemaal gebaseerd op een tweet van Trump.

Dus nu zeg je dat het eerder gebaseerd was op jouw peiling van Trump zijn state-of-mind?
Ik begrijp er niets van eigenlijk, wat bedoel je?

Is dit juist? Volgens mij was het een antwoord van Kamala, was Trump daar boos over, en zijn toen veel Dems op social media het ook gaan zeggen. Jouw titel insinueert een complot. Is daar ook onderbouwing voor?
Trek je de geloofwaardigheid van het anonieme 'virtue news' account op Twitter in twijfel?

Is dit juist? Volgens mij was het een antwoord van Kamala, was Trump daar boos over, en zijn toen veel Dems op social media het ook gaan zeggen. Jouw titel insinueert een complot. Is daar ook onderbouwing voor?
Zoiets kan effectief gecoördineerd zijn, lijkt me ook perfect legitiem.

Terug on topic inderdaad:

Volgens HLN gebruiken de dems nu ook ala Trump kinderlijke scheldwoordjes om bepaalde doelgroepen aan te boren. De verkiezingsstrijd wordt alsmaar grappiger :laugh:
Dat stond vorige week toch al op HLN vanwaar het “weird” woordje kwam?

Tim Walz gebruikte het blijkbaar eerst, en de campagne van Kamala “pikte het op”, het is toch wel iets tactisch blijkbaar ja.

Nu de dems ook snappen hoe het verkiezingsspelletje echt werkt, kwam de reactie van Trump dus neer op “Alles wat je zegt zijt ge zelf”. Hoe spannend :love:

Ik vind 'raar' zelfs nog eufemistisch uitgedrukt maar men zal vast niet in dezelfde deplorables val als Clinton willen sukkelen.

Deze week via Reddit iets over gelezen. Het is blijkbaar een term die blijft plakken en zoals je zegt niet denigrerend is zoals deplorabeles. En het zou idd om een bewuste strategie van de democraten gaan.

Ik snap wel dat ze beleefd willen blijven en niet echt beginnen te schelden zoals trump die iedereen uitmaakt voor het vuil van de straat maar zou het wel jammer vinden moest het woord weird door associatie met Trump een negatieve lading krijgen.

Nothing wrong with being a little weird but you never go full Trump weird.

Wat ik niet snap.

Trump is nu niet echt het toonbeeld van huwelijkse kuisheid en deftig relationeel gedrag.

En dan loopt er daar een Vance rond die puriteinser is dan de paus als het op het huwelijk en abortus aankomt. "kattenvrouwtjes" en weet ik veel wat. Moest de CD&V daar nu nog op doorbomen, OK. Maar de Trump+Vance combo...

Hoe iemand als Trump niet na 2sec de mond gesnoerd wordt als het over relationele uitschuivers en abortus en katholieke kuisheid gaat, is mij een raadsel. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat een reli fundi gecharmeerd is door Trump zijn 'poepen in de shopping mall', 'poepen op het golf terrein' en 'grab em by the pussy' uitspraken. Het is een getrouwde man met kinderen...

Wat ik niet snap.

Trump is nu niet echt het toonbeeld van huwelijkse kuisheid en deftig relationeel gedrag.

En dan loopt er daar een Vance rond die puriteinser is dan de paus als het op het huwelijk en abortus aankomt. "kattenvrouwtjes" en weet ik veel wat. Moest de CD&V daar nu nog op doorbomen, OK. Maar de Trump+Vance combo...

Hoe iemand als Trump niet na 2sec de mond gesnoerd wordt als het over relationele uitschuivers en abortus en katholieke kuisheid gaat, is mij een raadsel. Ik kan mij moeilijk inbeelden dat een reli fundi gecharmeerd is door Trump zijn 'poepen in de shopping mall', 'poepen op het golf terrein' en 'grab em by the pussy' uitspraken. Het is een getrouwde man met kinderen...
Dat is het grote talent van het Trumppopulisme. De personencultus is zo enorm dat die tegenstrijdigheden niet meer uitmaken. Dat wordt weggezet als ‘linkse traantjes’ door veel fans.

Het is met quasi elk thema zo. Hij ging de swamp vol vriendjespolitiek uitkuisen, hij heeft onomstotelijk de meeste ondergekwalificeerde vriendjes benoemd. Hij ging de deals met Saoudi-Arabië opblazen, hij zet er meer op. Hij ging de zelfverrijking aanpakken, geen president die het ooit meer deed. Hij wil visa en migratie inperken, maar zijn vrouw komt op dat programma binnen. Biden moet gekruisigd voor inmenging, hij pleegde het als geen ander ooit. Bij Hillary was het lock her up omdat ze priveservers gebruikte voor mails, zijn familie deed het op veel grotere schaal. Tegen hem zijn er zogenaamd politieke heksenjachten bij het gerecht en fbi, zelf wil hij beiden sturen tegen politieke tegenstanders…

De lijst is ein-de-loos.

Jij deed het statement dat Harris gezegd had dat ze aanwezig zou zijn op het debat, waarna je insinuaties deed dat ze het blijkbaar niet wou riskeren.
Dit allemaal gebaseerd op een tweet van Trump.

Dus nu zeg je dat het eerder gebaseerd was op jouw peiling van Trump zijn state-of-mind?
Ik begrijp er niets van eigenlijk, wat bedoel je?

Als ik zeg dat Harris een debat niet wilt riskeren, is dat een persoonlijke impressie van haar. Ik vond dat duidelijk maar goed.

In een later bericht schreef ik dat Trump veronderstelde dat Harris ook zou komen, en om dat te staven gebruikte ik zijn eigen Tweets. Een paar uur voor het debat schreef hij - licht geïrriteerd - dat hij net te weten is gekomen dat Harris niet gaat komen opdagen.

De tweets hebben dus niets met de eerste claim te maken.

Er zijn steeds meer indicaties dat Josh Shapiro Harris' running mate zou worden. Intelligente keuze waarschijnlijk. Een democraat met een populistisch trekje en retorisch overtuigend. Weet ook zijn mannetje te staan tegenover reporters.

Én hij is gouverneur van Philadelphia, waarschijnlijk de meest belangrijkste swing state. Met hoge approval rating en populair bij Trump stemmers en independents.

Mij krijg je niet uitgelegd waarom iemand voor Trump stemt.
Ik herinner nog een jaar of 20 geleden (Denk ik? Het was alvast lang geleden). Dan kreeg ik persoonlijk van familie en vrienden tot vervelens toe tijdens de verkiezingen NON STOP de vraag (ik kan niet voor anderen spreken maar in mijn kenniskring was dat effectief zo). Hey Makila je gaat toch niet voor VB stemmen hé?

Want wie stemt er nu voor die onnozelaars? Je moet echt oliedom en "retarded" zijn om dat te doen. Je bent dan echt gestoord en ne zot. Alleen mongolen stemmen daarop! En dan heel de heksenketen in de media waarom je ne 'paria' van de maatschappij bent (of waart) als je daarop gestemde. Dat deed je gewoon niet. Discussie gesloten.

Maar als je mensen iets TE stevig verbiedt dan worden diezelfde mensen boos. Mensen stemmen dan niet VOOR VB maar ze stemmen ANTI de andere partijen. You just do not piss off the people.

Natuurlijk is de VS anders maar ik kan mij het wel voorstellen dat sommige mensen zeggen: **** it, ik stem voor Trump want ..

Waarom stem je dan op VB en niet op Volt/Piratenpartij/...?

En waarom stem je dan op Trump en niet op Kennedy?

Terug
Bovenaan