Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smullen voor Trump? Ik denk dat hij veel liever had dat Biden in de race bleef.Nu kunnen de democraten iemand naar voor brengen die totaal niet democratisch gekozen is, dat wordt weer smullen voor Trump.
Sowieso wel tricky voor de Democraten. Biden erin houden was misschien een open goal voor Trump maar nu nog iemand nieuw naar voor schuiven is lang niet zo evident.Smullen voor Trump? Ik denk dat hij veel liever had dat Biden in de race bleef.
Smullen voor Trump? Ik denk dat hij veel liever had dat Biden in de race bleef.
De moeilijkheid wordt vooral dat je ervan uit kon gaan dat de mensen die in de primarius voor Biden hadden gestemd, dat bij de verkiezingen opnieuw zouden doen. Dat weet je nu niet. Dus je geeft het voordeel van een zittende president af (die dus minder campagne moet voeren) én het voordeel van een kandidaat die via primaries al een zekere achterban heeft, voor het voordeel van een kandidaat te hebben die niet Biden is. Ik vind het gevaarlijk, maar tegelijk ook onafwendbaar.
Edit: geen Kamala Harris zou betekenen een breuk met het huidige beleid zelfs. En dan heb je nog maar 2 maanden om je nieuwe beleid voor te stellen. Dat lijkt me wel heel kort.
Maar wat wil je dan, een patsy van een kandidaat die blind het beleid van het spook van Biden moet volgen? Niet vergeten dat jij misschien een breuk wilt met het huidige beleid, maar de Dems lagen voor.![]()
LIVE Liveblog – Kamala Harris mogelijk vanaf 1 augustus officieel presidentskandidate, Donald Trump en Joe Biden spreken natie toe | VRT NWS Nieuws
LIVE De Democraten zullen op 1 augustus Kamala Harris officieel nomineren als presidentskandidate. Harris is momenteel op campagne in Indianapolis. De Republikeinen zoeken intussen naar manieren om de campagne van Harris aan te vallen, onder meer door een klacht over campagnegelden. Ontdek het...www.vrt.be
Ze leren het dus duidelijk niet...
Lijkt mij een gewenste breuk gegeven het zwakke palmares van Kamala Harris, en het feit dat zelfs al wil je dit beleid op z'n merites verdedigen, dat het kabinet en de mensen rondom Biden hem tot op dit punt hebben laten verder gaan.

Dat kan niet. Praktisch niet en waarschijnlijk wettelijk ook niet.Ideaal lijkt mij een volledig nieuwe primary met alle toeters en bellen waarin de beste kandidaat zich ook echt kan profileren.
Eén continue campagne van de primary tot november.
Waarom?Mijn hoofdvraag is; wie wordt de VP pick van Kamala? Ik hoop stiekem Gretchen Witmer.
Wat is daar mis mee?Biden schuift Harris naar voor![]()
Maar wat wil je dan, een patsy van een kandidaat die blind het beleid van het spook van Biden moet volgen? Niet vergeten dat jij misschien een breuk wilt met het huidige beleid, maar de Dems lagen voor.
En kun je dat in alle staten nog inrichten? En mag dat?In welk universum lagen de Dems voor in de peilingen voor de presidentsverkiezingen?
Midterms en presidentsverkiezingen zijn in de V.S. wezenlijk verschillende dingen, dat weiger jij precies te beseffen.
Bij de Midterms konden de Democraten profiteren van een boost na de Roe v. Wade discussie, maar bij de komende presidentsverkiezingen zit je met een Trump die mensen naar de stembus lokt die anders nooit zouden gaan stemmen, wat HR Clinton domweg de "deplorables" noemde.
Zoek gerust zelf naar de peilingen van Kamala Harris versus Trump, die verliest even hard van Trump als Biden, ondanks haar jongere leeftijd, want ze heeft andere minpunten en is nooit populair geweest.
Een oh ironie democratische aanpak zou wel degelijk een soort van spoedprimary zijn, en niet een handpick van een vorige president.