RidderBauknecht
Well-known member
Je geeft die Trump-sekte teveel krediet hoor. Het is niet alsof het hier gaat over een vijftiger tegen een tachtiger. Trump is slechts vier jaar jonger dan Biden en ze zijn alletwee al een heel stuk boven de pensioenleeftijd, dus iemand die serieus is over het feit dat ze Biden te oud vinden (en ik ben het daar persoonlijk mee eens) moet dan ook toegeven dat Trump te oud is. Dat gebeurt niet, omdat die Trump-aanhangers gewoon een stok zoeken om mee te slaan. Als Trump op zijn 82ste nog opkomt dan gaat daar geen haan van die Trump fanaten naar zijn leeftijd kraaien.Want dan kan Trump in 2028 toch niet meer opkomen als 82-jarige als hij zelf claimt dat Biden te oud is (los van de rechtzaken die hij dan niet meer kan tegenhouden)?
Kijk gewoon naar heel dat Hillary verhaal. En maar zeiken en zeuren over die emails en verraad en weet ik veel, en dan doet Trump veel ergere zaken door top secret documenten te laten rondslingeren rond zijn golfbaan en is het stil.
Zagen over politieke afrekeningen en veel te veel macht bij de overheid en 'het systeem' wanneer Trump impeached wordt of aangeklaagd wordt voor een van zijn vele misdaden, wel toejuichen dat Trump openlijk verkondigt dat hij zijn politieke macht zal gebruiken om tegenstanders (zelfs in de media) uit de weg te ruimen; zie mijn vorige post hier.
Twee maten, twee gewichten voor die rabiate Trump fans.