Spijtig genoeg moet ik je gelijk geven.Ik durf dit niet meer te geloven eerlijk gezegd.
Ik heb in de jaren 90 regelmatig ginder gezeten (werkte voor een Amerikaanse multinational), en ben er een tijdje geleden terug geweest.
Mensen die destijds niet wisten waar Europa, laat staan België lag, die nu ernstig aan het overwegen zijn om te emigreren (en dat ligt echt niet makkelijk voor een Amerikaan)...
Ik kan alleen maar vaststellen dat ze daar op een enorm zelf destructief pad zitten, en Trump (maar zeker hij niet alleen hoor) heeft daar een héél groot aandeel in.
De verdeeldheid onder het volk is daar vandaag extreem en onbegrijpelijk, daar zijn nu echt verscheurde families, hele dorpen, waar personen waar men 5 jaar geleden dagelijks een pint mee ging pakken, vandaag moesten ze de kans hebben, gewoon vermoord zouden worden.
Die zijn daar echt op het pad naar burgeroorlog aan het gaan, en mensen zoals Trump (en zoals reeds gezegd, zeker hij alleen niet) spelen daar non stop op in voor eigen gewin/macht. Afrikaanse warlords kunnen er niet aan ruiken!