De zaak van de vertrouwelijke documenten die bij Trump thuis zijn gevonden had volgens mij het meeste kans om tot een belangrijke veroordeling te komen is uitgesteld tot nader order.
Geen onbelangrijk detail, de rechter werd door Trump daar geplaatst tijdens zijn ambtstermijn.
Het lijkt dat ze het wil uitstellen tot na de verkiezingen zodat hij zijn veroordeling daar teniet kan doen.

https://www.cnbc.com/2024/05/07/tru...are|com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard
 
Die rechter is zo corrupt als de pest en blokkeert alles puur omdat zij behoort tot het maga kamp. Echt ongelooflijk hoe mensen partij kunnen kiezen voor Trump.
 
Das echt een pure aanval op de democratie, die Cannon. Die moeten ze toch op de 1 of andere manier kunnen afzetten?

Gisteren ook geleerd dat zwijggeld betalen blijkbaar niet strafbaar is in de VS, het betalen met campagnegeld dan weer wel. Trump weer te gierig geweest om het uit zijn eigen zak te betalen.

Hoe mensen zelfs nog maar kunnen overwegen om te stemmen op Trump, is voor mij 1 van de grootste mysteries van deze tijd.
 
Das echt een pure aanval op de democratie, die Cannon. Die moeten ze toch op de 1 of andere manier kunnen afzetten?

Gisteren ook geleerd dat zwijggeld betalen blijkbaar niet strafbaar is in de VS, het betalen met campagnegeld dan weer wel. Trump weer te gierig geweest om het uit zijn eigen zak te betalen.

Hoe mensen zelfs nog maar kunnen overwegen om te stemmen op Trump, is voor mij 1 van de grootste mysteries van deze tijd.
Zwijggeld betalen is in België ook niet strafbaar.
Het feit dat het met campagnegeld gebeurt, is een zware overtreding van de kieswet. Maar samenzwering om verkiezingen te beïnvloeden, is dat ook. Fraude, valsheid in geschriften ook. Allemaal dingen waar het hier om gaat.
 
En dan te denken dat een van de grootste argumenten van zijn fans destijds was dat hij reeds zo rijk was dat hij niet beinvloedt kon worden en er geen corruptie zou zijn.

:laugh:
 
  • Haha
Waarderingen: ugar
En dan te denken dat een van de grootste argumenten van zijn fans destijds was dat hij reeds zo rijk was dat hij niet beinvloedt kon worden en er geen corruptie zou zijn.

:laugh:
Er zijn toch genoeg twijfels dat hij niet zo rijk is dat hij zelf beweerd. Hij blijkt ook enorm gierig te zijn, dat kwam toch aan bod in zijn zwijggeld proces nu.
 
Terug
Bovenaan