Général Zantas
Well-known member
Zou dit op termijn kunnen leiden tot een 3e partij, waarbij Reps in 2 splitsen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt erop dat de gematigde republikeinen met uitsterven bedreigd zijnZou dit op termijn kunnen leiden tot een 3e partij, waarbij Reps in 2 splitsen?
Ik denk niet dat ze met uitsterven bedreigd zijn. Maar wat er kan gebeuren, tja...Het lijkt erop dat de gematigde republikeinen met uitsterven bedreigd zijn
En die Freedom Caucus is al een partij binnen de partij, waarbij een commitment is dat wanneer 80% voor een bepaalde oplossing is, ze die allemaal steunen.
Wat er nadien gaat gebeuren? Tsja, dat is koffiedik kijken. Gematigde republikeinen die aansluiten bij de democraten, democraten die in twee scheuren,...
Een recente poll toont aan dat Kennedy stemmen afneemt bij de Republikeinen, door z'n anti-vax standpuntenHet is eigenlijk echt onmogelijk om te voorspellen wat er met de amerikaanse politiek zal gebeuren.
Zal Biden "gezond" leven tot de volgende verkiezingen?
Zal Trump "gezond" leven tot de volgende verkiezingen?
(een overlijden enkele dagen voor de verkiezingen is een ramp voor die verkiezingen)
Zal Trump effectief tot gevangenisstraf veroordeeld worden? En zoja, zal de reactie dan bij de Freedom Caucus zijn om net nog meer rond Trump te hangen of zal er door het einde van Trump net nog een aantal mensen extra hun mond opendoen over Trump en vervalt die Caucus in ruzie? EN wie zal dan de kandidaat worden voor de GOP? Nog altijd Trump of toch iemand anders, maar wie?
Hoe doen de onafhankelijke kandidaten het? Een Kennedy peilt toch relatief gevaarlijk sterk in sommige staten (zie die ranked-vote-choice). Maar zelfs al halen ze geen kiesmannen, hoeveel stemmen neemt een Kennedy af van de democraten en een Kayne West van de republikeinen?
Alvast 1 niet zo moeilijke voorspelling: wat zal op 6 november 2024 de headliner zijn op Foxnews? De nieuwe president of Hunter Biden?

Geen enkele rechter zal het aandurven om hem in de cel te gooien; Dan staat half USA in brand.In Georgia ziet het er toch bijzonder slecht uit voor Trump. En een veroordeling betekent daar effectieve gevangenisstraf... De kans zit er dus werkelijk in dat die vanuit de gevangenis zal meedoen aan de verkiezingen? Oh boy.
Oneindig niet, maar er zal wel genoeg voer voor discussie zijn, om het inderdaad met pakweg een jaartje te kunnen uitstellen, meen ik. Tot na de verkiezingen, moet zeker haalbaar zijn.Of zijn er zoals in België oneindig veel vertragingsmechanismes die het proces over de verkiezingen kunnen tillen?
Ik hoop oprecht dat dat niet klopt. Iemand die misdaden begaat die bewezen worden in de rechtbank moet daarvoor gestraft worden, en als die straf een celstraf is dan is dat maar zo, ook al staat 'half USA' dan in brand. Als Trump dus veroordeeld wordt moet hij zijn straf uitzitten. Als er dan wat onnozelaars de straat op trekken dan is dat maar zo. Het zal vrij hypocriet zijn van het volkje dat zo gekant is tegen rellen en zo'n fan is van law and order, maar goed.Geen enkele rechter zal het aandurven om hem in de cel te gooien; Dan staat half USA in brand.
Maar verbaasd gaan we ook niet zijn lijkt me.Ik hoop oprecht dat dat niet klopt. Iemand die misdaden begaat die bewezen worden in de rechtbank moet daarvoor gestraft worden, en als die straf een celstraf is dan is dat maar zo, ook al staat 'half USA' dan in brand. Als Trump dus veroordeeld wordt moet hij zijn straf uitzitten. Als er dan wat onnozelaars de straat op trekken dan is dat maar zo. Het zal vrij hypocriet zijn van het volkje dat zo gekant is tegen rellen en zo'n fan is van law and order, maar goed.
Oké. En zou je dat goed vinden, dat iemand die illegale feiten heeft gepleegd niet in de cel wordt gegooid omdat hij politiek te populair is?Geen enkele rechter zal het aandurven om hem in de cel te gooien; Dan staat half USA in brand.
Oneindig niet, maar er zal wel genoeg voer voor discussie zijn, om het inderdaad met pakweg een jaartje te kunnen uitstellen, meen ik. Tot na de verkiezingen, moet zeker haalbaar zijn.
Een recente poll toont aan dat Trump in een 3 way race het haalt van Biden en Kennedy.Een recente poll toont aan dat Kennedy stemmen afneemt bij de Republikeinen, door z'n anti-vax standpunten
Ik denk net dat er voldoende rechters zijn die met plezier met de eer zouden willen gaan lopen hem weg gestopt te hebben. "The judge who put him away" . Kan de Netflix docu's al voor de geest halenGeen enkele rechter zal het aandurven om hem in de cel te gooien; Dan staat half USA in brand.
Oneindig niet, maar er zal wel genoeg voer voor discussie zijn, om het inderdaad met pakweg een jaartje te kunnen uitstellen, meen ik. Tot na de verkiezingen, moet zeker haalbaar zijn.

Wist niet dat Trump boven de wet zat?Geen enkele rechter zal het aandurven om hem in de cel te gooien; Dan staat half USA in brand.
Die feiten zijn mijns inziens niet zwaar genoeg om met een celstraf te straffen.Oké. En zou je dat goed vinden, dat iemand die illegale feiten heeft gepleegd niet in de cel wordt gegooid omdat hij politiek te populair is?
Dat is onmogelijk en dat weet je. Is nog nooit voorgevallen en absurde situatie. Maar processen uitstellen, dat is de eeuwenoude truuk en word in quasi elk land toegepast.En dan zou ik graag je bronnen willen zien waarbij een RICO-veroordeling uitgesteld kan worden tot na de inauguratie.
Voor mij wel. Hij is de wet. Als president heb je toch toegang tot de constitution en kan je die mits goedkeuring aanpassen.Wist niet dat Trump boven de wet zat?
En dan verschieten dat men van een sekte spreekt. Hallucinant.Voor mij wel. Hij is de wet.
Sekte. Ni meer, ni minder.Voor mij wel. Hij is de wet. Als president heb je toch toegang tot de constitution en kan je die mits goedkeuring aanpassen.
Goedkeuring die hij wel zal krijgen als hij opnieuw verkozen zou worden.
Jezus Christus, als een gewone Vlaming al zulke zaken uitbraakt dan moet je er niet van schrikken dat er ginder een hele hoop mensen hem blind volgen en zelfs de wapens zouden opnemen voor hem. Wat een hallucinant bericht zeg. Gewoon inderdaad een sektementaliteit. Heel triest om te zien.Voor mij wel. Hij is de wet. Als president heb je toch toegang tot de constitution en kan je die mits goedkeuring aanpassen.
Goedkeuring die hij wel zal krijgen als hij opnieuw verkozen zou worden.