JanusDR
Well-known member
Bwa, om de x jaar escaleert dat inderdaad zodanig en geven we dat soort eens ferm op hun doos (civil war, WO2, ...)Walgelijk. Elke dag lees ik hier comments van (extreem) rechtsen en besef ik dat wat in Amerika gebeurt hier ook vlug kan gebeuren door egoïstisch en onwetende personen. Moedeloos wordt je ervan.
Legatus & Straddle zijn bv. exact zoals die extreme covidontkenners.
Zelfs als ze letterlijk aan het sterven zijn van covid, zetten die nog de boel op stelten "ER IS GEEN COVID ZEG IK U!!".
Dat zette mij wel aan het denken.
Hoe kan je met dergelijke gasten nog discussiëren, laat staan overtuigen met feiten?
Zelfs tot op de dag van vandaag ontkent Straddle nog altijd dat Clinton de popular vote van 2016 won, en 'Amerika Obama dus niet beu was' zoals hij bleef beweren, Idem met de beurs/werkloosheid onder Trump die beter evolueerde dan onder democraten 'dankzij zijn economisch beleid'.
Terwijl dat 2 zaken zijn die 100% zwart op wit bewezen niet kloppen.
Hoe ga je die dan overtuigen van zaken die niet 100% zwart op wit ergens vast staan?
Is er nu 1 iemand die denkt dat hun idee over Trump verandert moesten 7 rechtbanken hem morgen onherroepelijk veroordelen voor zijn daden op basis van het bewijs?
Hoeveel keer blijven ze ontkennen dat Rusland Trump geholpen heeft om verkozen te raken via sociale media, zelfs al was dat de conclusie van een bipartisan onderzoek, geleid door republikeinen zelf?
Die discussie vandaag ook

Trump ontkent TOT OP DE DAG VAN VANDAAG letterlijk dat Biden gewonnen heeft, en zegt nog altijd dat het fraude is.
Hoeveel bewijs heb je nodig van zijn totale leugenachtigheid en gevaar voor democratie?
(Naast de 70% leugens die hij verkondigt en die zwart op wit te checken zijn op politifact.
Na jaren ook nog steeds geen reactie van beide BG heren hierop. 'Geen tijd' waarschijnlijk
).
Laatst bewerkt: