Amazon Prime

The Boys, Fallout, Fargo, Outer Range, Sneaky Pete (staat ook op Netflix though), The Night Manager, The Peripheral, The Consultant (niets uitzonderlijk, maar als fan van Christopher Waltz evt.).

Of Clarkson's Farm, The Grand Tour, James May: Our Man in Japan.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of de NBA league pass goed werkt via prime? of beter via de NBA app zelf gaan.

DAZN trekt op geen hol en heeft me véél geld gekost voor niks

Vandaag is de Zweedse reeks Vaka uitgekomen. Gaat over een epidemie van slaaploosheid die de maatschappij (logischerwijs) in chaos stort:
Is echt de moeite voor de liefhebbers van het genre.

Laatst bewerkt:
Clarkson's Farm
Alleen al voor deze zou je (even) een abonnement moeten nemen :)

Het is al dikwijls herhaald in dit topic, maar er staan toch veel goede series op Prime: Goliath, Sneaky Pete, Fleabag, The Last Narc, The Man in the High Castle, Clarkson's Farm dus, The Grand Tour, The Last Narc, Bosch, Fargo, James May: Our Man in Japan en veel meer.

Ik heb ook in de afgelopen jaren absolute oudere topzaken zoals The Office (US), Parks and Recreation, Harry Potter films, etc. allemaal gebinged. De laatste 2 staan er nu wel niet meer op. Er staan ook wel een hoopje goede films op.

Ik blijf het altijd raar vinden dat mensen klagen over Prime voor het weinige dat het maar kost. Als je het niet meer genoeg vindt, zeg je het abonnement toch ook gewoon op?

Laatst bewerkt:
Huiveringwekkende reportage over een diep gevallen soap ster. Sex, crack, crypto. Ferry Doedens. Ooit de mooiboi van de soap. Nu compleet naar de klote.

Laatste seizoen van The Boys... Meh...? De dialogen zijn nog tenenkrommender / slechtere kwaliteit en ik heb géén idee naar wat ze aan het werken zijn? Nog zoveel personages en nog maar 4 episodes te gaan.

Wordt dit weer een GoT-ish ending?

Ik had het al jarenlang maar ben de Prime Video pas gaan gebruiken toen Reacher seizoen 1 uitkwam. Sindsdien heb ik wel wat terugkerende series of nieuwe films die ik erop bekijk.

Ben ook fan van The Boys, zullen het missen over enkele weken na de Finale. Oi Hughie... Zalig die Butcher :D
Er komt een prequel serie 'Vought Rising' met Soldier Boy ^^

Clarkson's Farm ben ik ook fan van ondertussen. Nooit heb ik iets gekeken van die man zijn auto programma's, maar vind hem echt lachen hier met die Caleb.

Rings of Power / Peacemaker / Fallout / Invincible / Reacher / Those About To Die / The Bondsman / BeastGames / Outer Range

Juist een mail gekregen dat de advertenties ook in België gaan verschijnen, vanaf midden juni (of wanneer je lidmaatschap wordt hernieuwd een beetje uitstel):

Beste Prime-lid,

Vanaf 17 juni 2026 bevatten films en tv-series op Prime Video beperkte advertenties. Zo kunnen we blijven investeren in boeiende content en die investering op lange termijn verder laten groeien. Als gewaardeerd Prime-lid met een jaarlijks lidmaatschap geniet je echter nog steeds van een advertentievrije Prime Video-ervaring totdat je jaarabonnement wordt verlengd. Zodra je lidmaatschap is verlengd, bevatten Prime Video-films en tv-series beperkte advertenties en kan je je ook abonneren op een advertentievrije optie voor een extra €1,99 per maand*.

Juist een mail gekregen dat de advertenties ook in België gaan verschijnen, vanaf midden juni (of wanneer je lidmaatschap wordt hernieuwd een beetje uitstel):
En wat wilt dat zeggen? Eenmaal 2 minuten voor de aflevering begint? Of ook mid aflevering zoals op YouTube.
Want dat 2e is echt wel irritant, het eerste vind ik nog cava

En wat wilt dat zeggen? Eenmaal 2 minuten voor de aflevering begint? Of ook mid aflevering zoals op YouTube.
Want dat 2e is echt wel irritant, het eerste vind ik nog cava
Er staat voor de rest geen verduidelijking in de mail. Dus we zullen moeten afwachten. Tenzij iemand weet hoe het is in andere landen die het al hebben?

Terug
Bovenaan