Amazon Prime

Heeft er nog iemand de film Challengers bekeken ? Normaliter komt deze met Dolby vision en Atmos. De versie op Amazon heeft deze beide niet. Zijn er dan verschillende versies in omloop ?

Wat vond je er zwak aan?

Ik vond het persoonlijk niet slecht. Leuke cast. Boeiende insteek. Een paar straffe scenes.

The apprentice vorig jaar in de cinema gezien, vond die ook echt wel goed. Heel sterk gecast, mooi vorm gegeven. Leuk sfeertje.

Het zwakke aan Civil War vond ik het gebrek aan verklaring voor het uiteenvallen van de V.S. in die specifieke allianties, California + Texas is op dit moment zo'n beetje Deep Blue en Deep Red (voorlopig toch), dus bizar dat die net zouden samengaan. Anderzijds, het geeft een politiek gevaarlijke film, wel een meer apolitiek kantje.

Eerste aflevering van Reacher S3 is wel dik te moeite!

Grappig ook dat de imposante Alan Ritchson er nu zo klein uitziet. :oops:

Voor wie kon lachen met de (gespeelde) onbeholpenheid van Jeremy Clarkson op zijn boerderij, seizoen 4 is nu beschikbaar. Voor mij is dit ontspannings-tv.

Voor wie kon lachen met de (gespeelde) onbeholpenheid van Jeremy Clarkson op zijn boerderij, seizoen 4 is nu beschikbaar. Voor mij is dit ontspannings-tv.
De eerste 4 afleveringen staan er jammer genoeg op, rest is per vrijdag.

Blijkbaar vrij veel klachten in buitenland op Amazon Prime. Veel mensen zitten de reeks te zien en om de tien minuten is het reclame? (a la youtube). Hier hebben wij toch geen last van?

Nee, nog geen onderbrekingen voor reclame gehad hier. Als ze dat beginnen doen zo irritant als bij YouTube, dan is het gedaan.

Laatst bewerkt:
De eerste 4 afleveringen staan er jammer genoeg op, rest is per vrijdag.

Blijkbaar vrij veel klachten in buitenland op Amazon Prime. Veel mensen zitten de reeks te zien en om de tien minuten is het reclame? (a la youtube). Hier hebben wij toch geen last van?
Klopt, om zot van te worden. Ik zit in de VS. Afhankelijk van de lengte van de aflevering kan dat tot 6 reclameblokken zijn. Blokken van 30 seconden tot 2 minuten dus dat is nu ook niet rampzalig maar wel vervelend. En ik durf er mijn linker nier op te verwedden dat ze stelselmatig de lengte van die blokken gaan opdrijven.

Wat nog erger is, ze geven dikwijls reclame van producten die je kan kopen op amazon (logisch) met dan een popup in een hoekje: 'duw nu op 'ok' om dit product toe te voegen aan je winkelkar'.
Ideaal natuurlijk om mensen ongewild brol aan te smeren. Je kijkt naar TV, je wil even naar de WC te gaan ofzo, je duwt op de pauze knop wat hetzelfde is als de ok knop (althans bij onze afstandsbediening), en als toevallig net de reclame begint zit je met die brol in uw winkelmand. Of er gaat een kat op de afstandsbediening staan en je hebt het ook vlaggen.

Je kan dat achteraf natuurlijk weer terug verwijderen uit uw winkelkar, maar dat is weer extra werk waar je je gsm voor nodig hebt.
Dan zeg je al snel 'dat doe ik later wel' maar je moet er dan wel aan denken.

Ik denk dat Amazon zo wel redelijk wat verkoopt aan mensen die niet beseffen dat er per ongeluk wat extra brol in hun winkelmand gesukkeld is.

Laatst bewerkt:
Klopt, om zot van te worden. Ik zit in de VS. Afhankelijk van de lengte van de aflevering kan dat tot 6 reclameblokken zijn. Blokken van 30 seconden tot 2 minuten dus dat is nu ook niet rampzalig maar wel vervelend. En ik durf er mijn linker nier op te verwedden dat ze stelselmatig de lengte van die blokken gaan opdrijven.

Wat nog erger is, ze geven dikwijls reclame van producten die je kan kopen op amazon (logisch) met dan een popup in een hoekje: 'duw nu op 'ok' om dit product toe te voegen aan je winkelkar'.
Ideaal natuurlijk om mensen ongewild brol aan te smeren. Je kijkt naar TV, je wil even naar de WC te gaan ofzo, je duwt op de pauze knop wat hetzelfde is als de ok knop (althans bij onze afstandsbediening), en als toevallig net de reclame begint zit je met die brol in uw winkelmand. Of er gaat een kat op de afstandsbediening staan en je hebt het ook vlaggen.

Je kan dat achteraf natuurlijk weer terug verwijderen uit uw winkelkar, maar dat is weer extra werk waar je je gsm voor nodig hebt.
Dan zeg je al snel 'dat doe ik later wel' maar je moet er dan wel aan denken.

Ik denk dat Amazon zo wel redelijk wat verkoopt aan mensen die beseffen dat er perongeluk wat extra brol in hun winkelmand gesukkeld is.
Man man, waarschijnlijk binnenkort bij betalen voor ad-free zeker?

Man man, waarschijnlijk binnenkort bij betalen voor ad-free zeker?
Die optie is er al. Kost momenteel 3$ per maand, wat niet veel is maar het komt er toch weer bij bovenop al die andere subscriptions. Sowieso dat dat bedrag binnenkort stijgt ook.
Alsof die 15$+tax voor het prime abonnement + al het geld dat we uitgeven aan amazon brol al niet voldoende is.

Terug
Bovenaan