Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze, alsook Lord of the Rings en Wheel of Time als je graag fantasy kijktThe Boys (en spinoff), The expanse, Reacher, Fallout zijn enkele die ik wel leuk vond![]()
Deze, alsook Lord of the Rings en Wheel of Time als je graag fantasy kijkt
I know, maar tóch zou ik het nog steeds aanraden aan mezelf, had ik de serie nu nog niet gezien. Maar terechte opmerking inderdaad.Wel rekening mee houden dat Wheel of Time gecanceld is na 3 seizoenen en hierdoor de serie geen einde heeft.
Dat hier nog niemand Fleabag heeft vernoemd is ronduit schandalig
Alleen al voor deze zou je (even) een abonnement moeten nemenClarkson's Farm

Beste Prime-lid,
Vanaf 17 juni 2026 bevatten films en tv-series op Prime Video beperkte advertenties. Zo kunnen we blijven investeren in boeiende content en die investering op lange termijn verder laten groeien. Als gewaardeerd Prime-lid met een jaarlijks lidmaatschap geniet je echter nog steeds van een advertentievrije Prime Video-ervaring totdat je jaarabonnement wordt verlengd. Zodra je lidmaatschap is verlengd, bevatten Prime Video-films en tv-series beperkte advertenties en kan je je ook abonneren op een advertentievrije optie voor een extra €1,99 per maand*.
En wat wilt dat zeggen? Eenmaal 2 minuten voor de aflevering begint? Of ook mid aflevering zoals op YouTube.Juist een mail gekregen dat de advertenties ook in België gaan verschijnen, vanaf midden juni (of wanneer je lidmaatschap wordt hernieuwd een beetje uitstel):
Er staat voor de rest geen verduidelijking in de mail. Dus we zullen moeten afwachten. Tenzij iemand weet hoe het is in andere landen die het al hebben?En wat wilt dat zeggen? Eenmaal 2 minuten voor de aflevering begint? Of ook mid aflevering zoals op YouTube.
Want dat 2e is echt wel irritant, het eerste vind ik nog cava