Amazon Prime

Net een abonnement geactiveerd. Leuk aanbod. Stevig minpuntje is wel dat er sommige kinderseries enkel in het Frans en zonder ondertiteling bij zitten. Maar globaal gezien zeker interessant.

6 maanden Prime gekregen bij Proximus.

Wat zijn zo de aanraders qua series?

Clarkson’s Farm begonnen uit nieuwsgierigheid, al 2 afleveringen plat van het lachen, hoe zalig is dat!

Clarkson’s Farm begonnen uit nieuwsgierigheid, al 2 afleveringen plat van het lachen, hoe zalig is dat!
Transparent, Fleabag en Fallout zijn Amazon-producties die ik kan aanraden. Verder staan er bekende 'traditionele' tv-series op zoals The X-Files, Fringe, House en Mad Men.

Hoewel verre van perfect, zijn hun dure fantasyseries toch zeker ook de moeite waard:
- The Wheel of Time
- The Lord of the Rings: The Rings of Power

Deze heb ik gezien en vond ik goed:
- The Expanse
- The Man in the High Castle
- The Boys
- The Wheel of Time
- Fallout

Sluit me aan bij de meeste hierboven genoemde; Invincible 😍
verder zou ik zeker ook deze eens checken; Undone, Chapelwaite, Goliath, The Devil's Hour, Pantheon, Them, Gen V, The Marvelous Mrs. Maisel, ...
Outer Range was heel goed maar werd jammer genoeg gecancelled na 2 seizoenen dus valt moeilijk aan te raden. Upload misschien nog wel alhoewel daarvan prolly enkel het eerste seizoen. Begon fantastisch maar nosedived zich een weg richting vergetelheid in de daaropvolgende.

The Boys, Documental/LOL, Invincible, Reacher, The Expanse, The Man in the High Castle

Deze heb ik gezien en vond ik goed:
- The Expanse
- The Man in the High Castle
- The Boys
- The Wheel of Time
- Fallout

Wel, ik ben nu al 2x begonnen aan The Man in the High Castle en ik moet me er door worstelen. Allez, zit nu aan S1 ep. 4 maar wordt dat merkelijk beter hierna? Want tot nu toe ben ik niet van mijn sokken geblazen terwijl ik een reeks met een rustige opbouw wel kan appreciëren als de payoff er is mettertijd.

Geen specifieke volgorde :
Sons of Anarchy
House
Chicago PD, MED, fire
Monk
Person of interest
Bones
The Office
Battlestar Galactica
Scrubs
Grimm
ER (had het nog nooit gezien, en om het eens te zien is het de 3€ of whatever de maandelijkse kost is waard.)
Sherlock
Stargate SG1 (oud, maar 1 van mijn all time favorieten ook naar de 20ste rewatch - maar het moet u liggen)
Mentalist
Castle ( dacht ik toch)
Chuck
Smallville
Doctor Who (heeft iets, maar is voor mij niet zo nostalgisch als SG1)
Veronica Mars
Rizzoli and Isles
Nip / Tuck
Picard
Fallout
Sneaky Pete
Bosch en Bosch Legacy. Beide vond ik beter / interessanter dan Goliath
Shield, Dacht ik
Good Doctor (ok-ish)
Young Sheldon (meh)
Mad Men
Two and a half Men (woot)
The boys, zoals al gezegd door anderen
Mozart in the Jungle (meh)
Jean Claude van Johnson (meh)
Nashville (mehish)
Vampire diaries / the original / legacies (als dat iets is voor u - 1 keer was genoeg voor mij)
EL CID ( was wel ok vond ik)
Boston Legal / justice (1 van mijn favorieten)
firefly
The Wheel of time ( valt mee, bekijk het echter als een generiek fantasy en het is ok, als wiel of tijd adaptatie meh).
Rings of power (zelfde mening als hierboven)
Cross
Nautilus
Reacher
Large Winch
Like a dragon : Yakuza

Allez je gaat wel iets vinden naar uw gading.

Als ik daar niets tussen vind, mankeert er iets met mij haha. Bedankt!

Sons of Anarchy en Battlestar Galactica heb ik al wel eens gezien, vond ik top! Ik weet zelfs niet meer of ik het einde gezien heb van
BG.

Fallout, The Boys & Rings of Power staan zeker op het lijstje. X-files is ook wel nostalgie, the truth is out there!

Wel, ik ben nu al 2x begonnen aan The Man in the High Castle en ik moet me er door worstelen. Allez, zit nu aan S1 ep. 4 maar wordt dat merkelijk beter hierna? Want tot nu toe ben ik niet van mijn sokken geblazen terwijl ik een reeks met een rustige opbouw wel kan appreciëren als de payoff er is mettertijd.
Same here, behalve dat ik al 3x begonnen ben en ik zie het nog altijd niet.

Laatste seizoen en vooral einde vond ik heel slecht.

Nee. Het wordt enkel maar slechter. Ik zou Bosch gaan kijken.

Fringe is fantastisch, en raar genoeg, ik vond dat elk seizoen beter worden omdat de plot steeds verder ging. Raar voor een serie eigenlijk. Anna Torv doet ook wel veel natuurlijk. 😍
Mijn vrouw is nu een 3e rewatch bezig met de kinderen (13en11) en ze vinden het geweldig, al is het wel regelmatig te vies voor de jongste maarja...
Ik zelf heb het vroeger al gezien en de serie staat los in mijn top 5 van beste series ooit.
Battlestar galactica er ook bij trouwens (ook op prime te vinden) ook een dikke serie en heb ik ook alle mogelijke spin offs in het verleden van gezien gehad :)
Zijn nr Facts gegaan voor John Noble (Walter) irl te zien :-D toppertje

Mijn vrouw is nu een 3e rewatch bezig met de kinderen (13en11) en ze vinden het geweldig, al is het wel regelmatig te vies voor de jongste maarja...
Ik zelf heb het vroeger al gezien en de serie staat los in mijn top 5 van beste series ooit.
Battlestar galactica er ook bij trouwens (ook op prime te vinden) ook een dikke serie en heb ik ook alle mogelijke spin offs in het verleden van gezien gehad :)
Zijn nr Facts gegaan voor John Noble (Walter) irl te zien :-D toppertje

BG was ook fantastisch, alhoewel ik Caprica nooit gezien heb. Prime tootn oo de eerste aflevering van BG niet als ik me niet vergis. Da's eerder een shortfilm wel maar kom. Ik zou die reeks écht wel ens in volgorde willen zien. De opbouw naar en de ontdekking van de cylons staan in mijn geheugen gegrif als één van de meest awesome moment die ik ooit gehad heb in TV geschiedenis. Beetje als de clue van Se7en, the Udual Suspects en de OMGWTFBBQ momenten in Breaking Bad en the Soprano's. :cheer:

Terug
Bovenaan