Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Transparent, Fleabag en Fallout zijn Amazon-producties die ik kan aanraden. Verder staan er bekende 'traditionele' tv-series op zoals The X-Files, Fringe, House en Mad Men.6 maanden Prime gekregen bij Proximus.
Wat zijn zo de aanraders qua series?
Clarkson’s Farm begonnen uit nieuwsgierigheid, al 2 afleveringen plat van het lachen, hoe zalig is dat!

The Boys, Documental/LOL, Invincible, Reacher, The Expanse, The Man in the High Castle
Deze heb ik gezien en vond ik goed:
- The Expanse
- The Man in the High Castle
- The Boys
- The Wheel of Time
- The Lord of the Rings: The Rings of Power
- Fallout
6 maanden Prime gekregen bij Proximus.
Wat zijn zo de aanraders qua series?
Clarkson’s Farm begonnen uit nieuwsgierigheid, al 2 afleveringen plat van het lachen, hoe zalig is dat!
Same here, behalve dat ik al 3x begonnen ben en ik zie het nog altijd niet.Wel, ik ben nu al 2x begonnen aan The Man in the High Castle en ik moet me er door worstelen. Allez, zit nu aan S1 ep. 4 maar wordt dat merkelijk beter hierna? Want tot nu toe ben ik niet van mijn sokken geblazen terwijl ik een reeks met een rustige opbouw wel kan appreciëren als de payoff er is mettertijd.
Laatste seizoen en vooral einde vond ik heel slecht.Wel, ik ben nu al 2x begonnen aan The Man in the High Castle en ik moet me er door worstelen. Allez, zit nu aan S1 ep. 4 maar wordt dat merkelijk beter hierna? Want tot nu toe ben ik niet van mijn sokken geblazen terwijl ik een reeks met een rustige opbouw wel kan appreciëren als de payoff er is mettertijd.
Wel, ik ben nu al 2x begonnen aan The Man in the High Castle en ik moet me er door worstelen. Allez, zit nu aan S1 ep. 4 maar wordt dat merkelijk beter hierna? Want tot nu toe ben ik niet van mijn sokken geblazen terwijl ik een reeks met een rustige opbouw wel kan appreciëren als de payoff er is mettertijd.
Welja, nog een aflevering verder en het boeide mijn nog steeds geen reet. Tenzij er nog awesome dingen gebeuren haak ik hier af en wil de die 4 uur van mijn leven terug.Nee. Het wordt enkel maar slechter. Ik zou Bosch gaan kijken.

Fringe mannen, toppertje

Mijn vrouw is nu een 3e rewatch bezig met de kinderen (13en11) en ze vinden het geweldig, al is het wel regelmatig te vies voor de jongste maarja...Fringe is fantastisch, en raar genoeg, ik vond dat elk seizoen beter worden omdat de plot steeds verder ging. Raar voor een serie eigenlijk. Anna Torv doet ook wel veel natuurlijk.![]()

Mijn vrouw is nu een 3e rewatch bezig met de kinderen (13en11) en ze vinden het geweldig, al is het wel regelmatig te vies voor de jongste maarja...
Ik zelf heb het vroeger al gezien en de serie staat los in mijn top 5 van beste series ooit.
Battlestar galactica er ook bij trouwens (ook op prime te vinden) ook een dikke serie en heb ik ook alle mogelijke spin offs in het verleden van gezien gehad
Zijn nr Facts gegaan voor John Noble (Walter) irl te zien :-D toppertje