Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gratis is (bijna altijd) interessant. Ik heb er toch al wat op gekeken: Invincible, Reacher, The Boys, Rings of Power (ugh...), Clarkson's Farm, Fallout en nog wat andere dingen. Staan ook paar leuke oudere series enzo op.
Heb het ook zien passeren gisteren maar wrs enkel voor niet bestaande leden?
Ik had sowieso al prime... voor 25 euro per jaar die het hier in België maar is...
Heb het ook zien passeren gisteren maar wrs enkel voor niet bestaande leden?
Ik had sowieso al prime... voor 25 euro per jaar die het hier in België maar is...
Dan heb je ook nog Longmire die er pas is opgezet en fallen skies.
Al herinner ik mij wel niets meer van fallen skies of dat die goed was. Maar suits is een goede serie, al voelt het 5de seizoen iets minder aan op dit moment.
Da's vaak, hé. Ik herinner mij bv Casa de Papel op Netflix. S1 was heel sterk, maar daarna gaat het seizoen na seizoen bergaf. Laastste seizoen van Casa de Papel destijds zelfs niet uitgekeken. Ergens wel begrijpbaar... producenten zetten de creatieve teams onder druk om nieuwe seizoenen bij te maken omdat S1 een (commercieel) succes was. Maar het niveau van S1 nog 2, 3,... 5x herhalen is geen kattepis. Breaking Bad is volgens mij één van de weinigen die het hoog konden houden.
Net de docu over Celine Dion gezien. Wow, ik ben redelijk blown away over de inkijk die ze geeft op haar leven met haar ziekte. Haar gevecht om toch te kunnen blijven doen wat ze het liefst doet. Je moet geen fan zijn om dit te kunnen bekijken. Let wel: harde beelden wanneer ze een aanval krijgt.
Net de docu over Celine Dion gezien. Wow, ik ben redelijk blown away over de inkijk die ze geeft op haar leven met haar ziekte. Haar gevecht om toch te kunnen blijven doen wat ze het liefst doet. Je moet geen fan zijn om dit te kunnen bekijken. Let wel: harde beelden wanneer ze een aanval krijgt.
Naar aanleiding van deze post ook zonet gekeken... bedankt voor de tip @Falafel. Inderdaad knap heftig zeg. Om je zo (figuurlijk) "bloot" te geven op zo'n crisismoment, wow. RESPECT.
Maar ook heel mooi om iemand zo gedreven professioneel te zien. Wat een stem, wat een performer, en wat een persoonlijkheid.
heb ook een abonnement genomen op Prime voor die 2€ per maand
welke series zou ik zeker moeten zien?
heb het eigenlijk genomen om het vierde seizoen van snowpiercer te kijken maar staat er blijkbaar niet meer op, op netflix staan enkel de drie eerst seizoenen
deze heb ik al uitgekeken, scoorde goed op IMDB en was wel de moeite om te kijken