Amazon Prime

Fringe is fantastisch, en raar genoeg, ik vond dat elk seizoen beter worden omdat de plot steeds verder ging. Raar voor een serie eigenlijk. Anna Torv doet ook wel veel natuurlijk. 😍
Ik ben begonnen aan Fringe , maar blijkbaar verdwijnt season 1 binnenkort van Prime? Dus ik zal met de feestdagen mogen bingen dan.

Fringe is fantastisch, en raar genoeg, ik vond dat elk seizoen beter worden omdat de plot steeds verder ging. Raar voor een serie eigenlijk. Anna Torv doet ook wel veel natuurlijk. 😍
Vooral omdat ze die elke 5 minuten in haar ondergoed in een watertank rammen😻 wat een vrouw en dan nog is een fantastische actrice!

Het is niet de eerste keer dat Fringe verdwijnt,in 2023 was het ook weg en dat duurde maar een jaar voor het terug was. Stargate en de vele spinoffs hebben ook van die periodes dat het even niet beschikbaar is.

Dat zou Prime toch beter moeten doen, een menu in de app met film/series die binnenkort zouden verdwijnen, zou welkom zijn.

Er is zoveel dat ze beter zouden kunnen doen.

Zoals vb engelse audio en ondertiteling voor al hun series...

maar voor 2.49€/mnd is het moeilijk te kloppen.

De reden waarom Belgie de goedkoopste Amazon van de EU heeft, is omdat we ook het minste krijgen ervoor. Amazon wil er geen greintje moeite in steken voor dit land, wat zich gelukkig ook reflecteert in de prijs.

50 Euro in Nederland, 70 in Frankrijk, 90 in Duitsland....die 25 per jaar bij ons is omdat wij echt enkel het absolute minimum van de features krijgen.

De reden waarom Belgie de goedkoopste Amazon van de EU heeft, is omdat we ook het minste krijgen ervoor. Amazon wil er geen greintje moeite in steken voor dit land...
Idd... het is op veel fronten maar al te duidelijk dat ze Amazon & Prime BE gecreëerd hebben als een copy van FR, ipv NL. Niettegenstaande de meerderheid Nederlandstaligen in dit land (en mijn vermoeden is dat omzet gewijs dat % nog hoger is).

Onlangs nog iets gezien op PRIME, van oorsprong Engelstalig maar was hier ENKEL in het Frans gedubd te bekijken... hoe halen ze het in hun hoofd !

Prime heeft wel de slechtste UI van alle streaming services.
Goh, ik ben eraan gewend. En heeft de fantastisch leuke feature dat je kan zien wie in elke scene zit en wat voor muziek er speelt bijvoorbeeld. Dat mis ik toch echt bij Netflix of Disney + bijvoorbeeld.

Red One gezien met de kinderen. Amai zo slecht.

Goh, ik ben eraan gewend. En heeft de fantastisch leuke feature dat je kan zien wie in elke scene zit en wat voor muziek er speelt bijvoorbeeld. Dat mis ik toch echt bij Netflix of Disney + bijvoorbeeld.

Red One gezien met de kinderen. Amai zo slecht.
Da's echt iets dat de andere streamers asap mogen overnemen.

Na de suggestie hier over Fringe, beginnen kijken. Is net een nieuwe TV en Telenet tv box, waar ik prime op kijk (via de prime app op de telenet TV box, want TV wordt "dom" gehouden zonder netwerk), maar zie nogal wat beeldruis in Fringe op bepaalde delen van het beeld (andere beelden zijn dan weer wel ok). Beeld instelling is "filmmaker modus"

1000004960.jpg

1000004962.jpg

Is dit bij jullie ook, of scheelt hier iets aan mijn tv of telenet box?

Laatst bewerkt:
Na de suggestie hier over Fringe, beginnen kijken. Is net een nieuwe TV en Telenet tv box, waar ik prime op kijk (via de prime app op de telenet TV box, want TV wordt "dom" gehouden zonder netwerk), maar zie nogal wat beeldruis in Fringe op bepaalde delen van het beeld (andere beelden zijn dan weer wel ok). Beeld instelling is "filmmaker modus"

Bekijk bijlage 36674
Bekijk bijlage 36675
Is dit bij jullie ook, of scheelt hier iets aan mijn tv of telenet box?
Typische compressie rotzooi. Moeilijk om te zeggen of dit van amazon direct komt of de digibox.

Ps: Anna Torv verdient een non-compressed play-back!

Terug
Bovenaan